Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Döttrarna har flera par såna där tajta jeanstights i lite tjockare material som trots tjockleken inte är speciellt hållbara utan har fått hål på knäna. Hur lagar jag dem?
Av nano
Ingen aning men om du kommer fram till nåt kan väl jag få veta? Här håller dom knappt 2 användningar innan dom är trasiga. :x (Har börjat få på dottern mjukisbyxor istl, och hon tycker faktiskt att de är skönare...)
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag har lagat 5-åringens älsklingbyxor. Antingen tar man en liten lapp bakom i samma material och syr över hålet, eller så syr man bara som om man stoppar/lagar sockor. Men ofta är ju byxorna slitna runt om, och då blir det snart nya hål. För dotterns byxor höll det i några veckor innan hon har fått ett nytt hål strax bredvid och de är tunnslitna på knäna, men det är hennes älsklingsbyxor som hon har använt jättemycket i minst ett år.

Om man tycker att det alltid blir hål fort, kan man ju sy på en lapp i förebyggande syfte.
Av jvea
Måsen skrev:Döttrarna har flera par såna där tajta jeanstights i lite tjockare material som trots tjockleken inte är speciellt hållbara utan har fått hål på knäna. Hur lagar jag dem?
Jag har samma problem med äldsta dottern som gärna vill ha såna tighta byxor. Jag brukar sy fast en stor lapp av nåt gammalt jeanstyg bakom och sedan sy fram och tillbaka över hålet med 3 stegs sicksack. Det är ganska bökigt i med att byxorna är så smala men har friarm på symaskinen så det funkar annars är alternativet att sprätta upp ena sidan och laga hålet och sedan sy ihop sömmen igen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?