Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
:D :D snart får vi också sånt....min svärmor håller på att sy en till nini! :D babyponchos är ju såååååå gulliga! ska lägga bilder när våran kommer! :D
Användarens profilbild
Av carina.b
Jättefin, en sån vill jag ha...ännu ett syprojekt...några grejor före bara.. :roll:

Melle,det ser ut som fleece, är den fodrad också?
Användarens profilbild
Av pillalilla
Vill också ha mönster! Min egen bärponcho tycks ju aldrig bli klar så kanske en sån här går lite snabbare att fixa... :roll:
Användarens profilbild
Av Linnea
melles mamma skrev:har inget mönster men de finns att köpa här www.gypsymama.com.....
:D :D jag tyckte det såg väldigt kallt å snöigt ut i Mariefred... tills jag kollade sidan :)

den ser praktisk ut, men kommer det inte in kalla luft underifrån? har han ytterkläder & mössa under ponchon?
Användarens profilbild
Av melles mamma
Linnea skrev:
melles mamma skrev:har inget mönster men de finns att köpa här www.gypsymama.com.....
:D :D jag tyckte det såg väldigt kallt å snöigt ut i Mariefred... tills jag kollade sidan :)

den ser praktisk ut, men kommer det inte in kalla luft underifrån? har han ytterkläder & mössa under ponchon?
:mrgreen: jag kanske var otydlig i min ts :mrgreen: det är alltså inte vi (men i dag är det iallafall vitt av frost och många minus ute :wink: )
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag tror Anso hade sytt nåt liknande...
Användarens profilbild
Av April
Jättefin! :-D

KRam
Användarens profilbild
Av AAaa
Vad fint! Lilleman har ju en poncho från Chile, den får nog komma till användning!

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?