Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Åh Nu har jag allt klart! Nu ska jag bara packa och skicka oxå! Jag har faktiskt till och med tagit kort! :vågen: Jag ska försöka få in en liten peak imorgon... ;)
annelithor ej skickat fått
Ellasario ej skickat ej fått
ellla ej skickat ej fått
Fulfot ej skickat ej fått
HPe skickat ej fått
Lewellyn ej skickat ej fått
Kesti ej skickat ej fått
noranora ej skickat ej fått
Sara skickat fått
Smultronbarn ej skickat ej fått
Snurrfian ej skickat ej fått

Jag har fått spenatpysslet! :vågen: Det var ett bokfodral
Smaskig choklad (en favorit)
och en stickad bokförvaring. Som lite snabbt och lätt fick några knappar och konverterade till förvaring för en surfplatta. Fotograferar snart....
lewellyn skrev:Panik!! Jag är inte det minsta kry och tar mig inte in till samhället för att posta mitt paket, planen är att skicka det med sambon när han är hemma från jobb igen men det blir inte förrän tidigast torsdag :whut:
Sista dag är nästa vecka, och är man sjuk så är man. Jag tror nog din mottagare överlever att vänta ett par dagar extra :)
lewellyn skrev:Panik!! Jag är inte det minsta kry och tar mig inte in till samhället för att posta mitt paket, planen är att skicka det med sambon när han är hemma från jobb igen men det blir inte förrän tidigast torsdag :whut:
Ta det lugnt! :heart: Jag ska skicka mitt imorgon när jag ändå ska in till stan, för mindre roliga nöjen som tandläkare, :|
noranora skrev:
Sista dag är nästa vecka, och är man sjuk så är man. Jag tror nog din mottagare överlever att vänta ett par dagar extra :)
Åh jag trodde sista dagen var i dag... :oops: Allt är paketerat och klart i alla fall så jag hoppas på att få iväg det så snart som möjligt.
Jag ska försöka göra klart i helgen, men hinner jag inte så blir det skickat fredag nästa vecka, hoppas det är ok. (Har bara sista dagarna på min fina arbetsplats kvar, och har lite mycket att stå i innan dess, därav eventuell försening. Förlåt.) :(
Hur känner ni angående engelska böcker? Nästan alla mina är på engelska och de som inte är det är inte särskilt bra... :P

Färdigpysslat iaf och jag är Så nöjd :D

ledtråd: upcycling :D En 14 år gammal luvtröja har fått ett nytt liv ^^
Engelska går bra för min del (om de inte är väldigt svåra förstås, för då får man sitta och läsa med lexicon).
annelithor ej skickat fått
Ellasario ej skickat ej fått
ellla ej skickat ej fått
Fulfot Skickat ej fått
HPe skickat ej fått
Lewellyn ej skickat ej fått
Kesti ej skickat ej fått
noranora ej skickat ej fått
Sara skickat fått
Smultronbarn ej skickat ej fått
Snurrfian ej skickat ej fått

Nu har jag postat! :vågen:
Jag är hemskt ledsen men mitt paket har inte kommit iväg än, en dunderförkylning ställde till det för mig. :( Men i morgon hoppas jag att jag kommer iväg och kan skicka det!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?