Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
emindy skrev:Mosan:
Grön var ordet! :loving:

Min önskelista är också lång men jag har lite av en prioriteringsordning beroende på när det kan tänkas behöva vara klart. Exempelvis prioriterar jag nu blöjnätet för att sedan göra ett par tjocksockar till bebis. Svårt att kombinera lång kö med en låg tolerans av UFO, men sänkte jag garden skulle mitt hem säkert översvämmas av halvfärdiga projekt och ännu mindre grejer skulle bli klara.
Ja precis så tänker jag med. Min man sa igår att jag borde sluta sticka presenter för egentligen tycker jag inte att det är kul att ha press på mig, men det är ju så kul att ge bort något man gjort :heart: det känns finare än att köpa något tycker jag.
Användarens profilbild
Av Mosan
Tack alla! :heart:
Ska hälsa syrran! :tumup:
Användarens profilbild
Av Mosan
Den där vinröda koftan gillade jag skarpt Melon! :love:
Användarens profilbild
Av Fryle
Chuck är avgjort snyggast.

Alla var väldigt fina, men det kändes som att det behövdes göras någon ändring på samtliga.
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:Chuck är avgjort snyggast.

Alla var väldigt fina, men det kändes som att det behövdes göras någon ändring på samtliga.
Jamen precis! Jag skulle vilja stoppa i alla i en gryta och koka ihop den perfekta flätkoftan, men jag skulle verkligen tycka att det var skönt att bara ta ett färdigt mönster coh sticka precis så någon gång :Hahaa:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Jag gillade forecast bäst. Men så gillade jag just kragen på den. :fnissa:
Spännande att ha alla att välja mellan.
:fnissa: förlåt :hide:

Ja nu lutar jag kanske lite oväntat åt Chuck, det är ju snart vår och en tjock flätkofta hade jag behövt nu, inte om en månad eller två när den är klar.
Vilka snygga koftor/tröjor ni visar! Sluta genast med det :wink:

Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Jag föll för den korallfärgade tröjan när jag såg den på MQ, men jag är inte säker på att jag vill ha en korallfärgad tröja :hmm: Då har jag tänkt att gul är ju fint och somrigt, men då är jag orolig att varm gul är för "höstig" och jag kan inte ha höstfärger och de andra gula känns för ljusa. Röd är en favorit, men just nu känns det för juligt med en röd tröja :roll: Och så tänker jag varför har jag fastnat i den här färgskalan, och så blir jag bara ännu mer förvirrad. Måste nog ta mig till en butik som säljer muskat och titta live en gång till.
Hoppar in bland koftorna och säger; Chuck som kofta fast med en offcentrerad knäppning, så kan du hela det fina mönstret fram! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Idag fick jag min kompensationshärva från Yll och Tyll. :vågen: .
Nu kan jag släppa detta (och aldrig med handla hos dem).
Idag kom mina bambu-rundstickor från ebay.

Det är verkligen mjuk vajer, som inte är vajer, utan som gummislang. Stickan är liksom instoppad i änden på slangen, och limmad eller något. Så det man kan vara skeptisk mot är möjligen hur bra de håller i längden, infästningen verkar nog som den svaga punkten.

Nå, en HÖG rundstickor OCH en HÖG virknålar (plus porto) för under hundralappen så kan man leva med lite halvdan kvalitet.
Användarens profilbild
Av KaIi
majo0322 skrev:
Ponyo skrev:
Grönöga skrev:
Mosan skrev:Jag har också massor jag vill sticka men det finns ju ingen tid med små barn. :notworking:
:lol: jag tänkte länge att "bara jag blir föräldraledig, då kommer det finnas massor av sticktid" :shock: :Hahaa:
Nej, tyvärr.
Jag försöker sticka när jag ammar, men det sliter på axeln.
Och jag envisas att bara sticka på stickor 3.
Jag lyckas på något vis sticka med handlederna, och då blir det inte så tungt. Känner igen det där med tunns stickor - 2,5 går varmast.
Jag skulle också vilja sticka mer, men med en nyföding + en blivande treåring har man inte direkt tid.
När jag kan sätta mig ner så stickar jag också med handlederna. :)
Jag vill köpa en bunt stickor, gärna med vajer mellan.
Är det någon som kan rekommendera några?

Koftorna var jättefina men jag gillade faktiskt den klassiskt vinröda bäst. Håller på med en kofta till Ophelia just nu, med huva och flätor.

Mosan, Gudars vilket fint stickfodral! :loving:
The envy! :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Andra ledtråden till Montegon klar. Väntar nu otåligt på nästa ledtråd...
Kaffemoster skrev:Idag kom mina bambu-rundstickor från ebay.

Det är verkligen mjuk vajer, som inte är vajer, utan som gummislang. Stickan är liksom instoppad i änden på slangen, och limmad eller något. Så det man kan vara skeptisk mot är möjligen hur bra de håller i längden, infästningen verkar nog som den svaga punkten.

Nå, en HÖG rundstickor OCH en HÖG virknålar (plus porto) för under hundralappen så kan man leva med lite halvdan kvalitet.
Jag har sådana bambu-rundstickor, köpte mina på tradera. Mina har hållit bra, på någon av dem har slangen "knäckts"/gett med sig alldeles vid stället där bambusnutten som den är fastlimmad vid (antagligen nöts den mot den lilla pluppen). Jag har helt sonika klippt av slangen då, skurit upp den fastlimmade slangbiten och trätt på den hela slangen över bambupluppen. Funkar bra. :tumup:
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?