Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Hej!
Funderar på att skaffa en lite kortare sjal som komplement till min 4.7 m Easy. Är väldigt sugen på en röd, antingen enfärgad eller randig. Men det är så svårt att se vilka nyanser de egentligen har. Leo Rouge ser ju t ex väldigt olika ut på olika bilder. Likaså andra sjalar.
Jag vill ha en varm röd färg, inte vinröd. Men heller inte för skrikig eller tomteröd, om ni förstår vad jag menar?
Hur skulle ni beskriva Leo Rouge? Och hur är den jämfört med t ex Easy Eld? Eller Hoppis Delhi?
Bebina ser ju jättefin ut på en del bilder, men ska tydligen vara mer åt det vinröda hållet om jag fattat rätt.
Så kom gärna med beskrivningar, bilder mm. Färg på inslagstråd t ex.
Annika.
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har bara sett Easy Eld och Hoppediz Dehli i verkligheten...
Båda väldigt vackra sjalar!

Dehlin är lite mer dämpad i färgerna, men ändå varm (och absolut inte "tomteröd") Skulle kunna tänka mig att det är vad du söker...

Elden är mer "sprakande" :lol: i färgen, klar röd med klargula ränder. En sjal som man verkligen syns i, jag fullkomligt älskar den! Vissa skulle säkert välja att kalla den skrikig, men jag kallar den glad :lol:
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag har en Leo Rouge och tycker själv att den är jättefin. Den känns också lite mer diskret än min randiga amazonas. Leon passar till fler kläder, eftersom den är enfärgad, och det är ett plus. Det enda som är på minuskontot är att den är för varm att använda på sommaren.

Om du vill kan jag maila dig en bild på mig och sjalen.
Användarens profilbild
Av annikar
Bild
Bild

Hej!

Du kanske redan har sett dom här bilderna på min röda bebina. Skulle nog kalla färgen vinröd eller tranbär :roll:
Bäst tycker jag att man ser på sista bilden, där kan du jämföra med färgen på Samuels polarn och pyret-röda byxor.

Kan iallafall meddela att bebinan är superskön. Tycker att den är betydligt smidigare än hoppedizen. Har hittills aldrig misslyckats med en knytning :wink:

Fast jag skulle egentligen önskat att den var lite mer klarröd.
Användarens profilbild
Av Aurian
annikar: Den är såååå fin!!!! *kärlek* Bild
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du vill ha enfärgat så finns ju både easycare och hoppediz som enfärgade röda också :wink: (gjorde jag det ännu svårare nu? :roll: )
Användarens profilbild
Av annikar
Froggie skrev:annikar: Den är såååå fin!!!! *kärlek* Bild
Tack tack! Ja, jag är jättenöjd!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?