Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av polly
Ponyo skrev:
polly skrev:Vad härligt att höra! Det hände mig också rätt ofta faktiskt att jag fick leenden och positiva kommentarer när jag bar min M i sjal. Däremot min bvc-sköterska sa bara: Hon får väl ligga på golvet och träna nacken ibland?
Min sa istället:
"nu kommer ett språng, men det lär inte du märka av, för han får vara nära dig"

Vad underbart. Får jag fråga vilken bvc du går till?! Såg att du också bor i Stockholm.
Av Ponyo
polly skrev:
Ponyo skrev:
polly skrev:Vad härligt att höra! Det hände mig också rätt ofta faktiskt att jag fick leenden och positiva kommentarer när jag bar min M i sjal. Däremot min bvc-sköterska sa bara: Hon får väl ligga på golvet och träna nacken ibland?
Min sa istället:
"nu kommer ett språng, men det lär inte du märka av, för han får vara nära dig"

Vad underbart. Får jag fråga vilken bvc du går till?! Såg att du också bor i Stockholm.
Mama Mia Karlaplan :D
Min BVCsköterska har frågat nyfiket om våra sjalar och selar när vi vart på kontroller. Hur de fungerar osv. En vanlig fråga ett tag var: Har du en ny sjal/sele nu igen? :lol:

I början föreslog hon dock att jag skulle gå en skrikpromenad med W för att han skulle vänja sig vid vagnen :roll:
(han var en riktig vagnvägrare). Men nu frågade hon t om om jag inte hade någon sjal med mig när vi var på 18 mån-kontrollen. Givetvis låg vår Tula Toddler i väskan :mrgreen:

(Samma BVC förresten :) )
Av Ponyo
kristinek skrev:Min BVCsköterska har frågat nyfiket om våra sjalar och selar när vi vart på kontroller. Hur de fungerar osv. En vanlig fråga ett tag var: Har du en ny sjal/sele nu igen? :lol:

I början föreslog hon dock att jag skulle gå en skrikpromenad med W för att han skulle vänja sig vid vagnen :roll:
(han var en riktig vagnvägrare). Men nu frågade hon t om om jag inte hade någon sjal med mig när vi var på 18 mån-kontrollen. Givetvis låg vår Tula Toddler i väskan :mrgreen:

Coolt! Vad heter din BVCsköterska?
Inte coolt att hon tyckte du skulle gå en skrikpromenad :roll:
Ponyo skrev:
kristinek skrev:Min BVCsköterska har frågat nyfiket om våra sjalar och selar när vi vart på kontroller. Hur de fungerar osv. En vanlig fråga ett tag var: Har du en ny sjal/sele nu igen? :lol:

Coolt! Vad heter din BVCsköterska?
Inte coolt att hon tyckte du skulle gå en skrikpromenad :roll:
Elisabeth heter hon :). Synd att vi är där mer sällan iom att W är äldre. Hade ju vart jättekul att kunna sjalspana på BVC som annars kryllar av Babybjörnselar :D!
Vad kul att få så bra respons!
Vår bvc-sköterska har varit nyfiken och positiv och ställt frågor och vi har fått demonstrera för ett par läkare där också, de sa att de sällan hade sett ett barn som var så fullständigt trygg med sin mamma :D
Av Ponyo
Nina & lilla J skrev:Vad kul att få så bra respons!
Vår bvc-sköterska har varit nyfiken och positiv och ställt frågor och vi har fått demonstrera för ett par läkare där också, de sa att de sällan hade sett ett barn som var så fullständigt trygg med sin mamma :D
:app:
Användarens profilbild
Av emindy
Jag fick inte en enda kommentar om att träna nacken på golvet eftersom hon var så stabil så tidigt (definitivt tack vare sjalbärandet!), däremot fick vi en del positiva kommentarer om sjalbärandet. Jag skulle vilja missionera mera dock för jag tycker ju att det är så fantastiskt bra!
Användarens profilbild
Av zink
:app:

Kul att läsa TS och andras inlägg!

Jag satt just och gjorde ett litet kollage av bärbilder att skriva ut nu när jag ska låna ut trikåsjalen till en av pedagogerna som ska ha barn snart. "Det märks att han har blivit burken mycket" brukar de säga om sonen. När han är uppe i varv så fångar de in honom och killar honon i nacken eller stryker på ryggen så blir han en makaron... :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?