Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ingah skrev:
majo0322 skrev:
Faegis skrev:
Aborre skrev:
majo0322 skrev:Hörni, tror ni medium är tokstort eller bara stort till en drygt 7 kg-klump som håller på att växa i stl 68? Just nu finns en av mina absoluta favorittyger uppsydd, men den finns bara i medium, och just den girasolen är out of stock.

Är jag helt knasig om jag köper den och hoppas att det funkar?
Värsta som händer är ju att ni får titta lite på den innan den går att använda, jag hade hellre kört på för stor som går att använda längre än för liten som måste läggas undan efter en kortare tid.
Jag håller helt med om att det är bättre att köpa för stor än för liten, men jag är också ganska säker på att medium just nu är för stort. Vår sele är medium, och den är på gränsen till för stor för min son som just bytt till storlek 86.
Så ni får fundera på vad som känns bäst: en snygg sele som kanske inte går att använda ännu eller en mindre och mindre snygg som går att använda nu men kanske inte om ett år.
Jag chansade :shock: Kombinationen av Gleam of sun, brun manchester och att jag råkaed ha pengar på mitt paypalkonto blev för mycket att motstå. Han lär ju definitivt rymmas i den med overall då :)
Den hade jag också sneglat lite på, även om jag helst ville ha gröna band :D . Hoppas den är snygg och att du trivs med med den. Vore kul att se bild sedan...
Såg att det nu låg en bild uppe på deras hemsida på en wompat och inte bara sjalen som visades från början. Men jag tycker inte det ser ut som Gleam of Sun på den bilden :hmm:
Blev också inspirerad och hsr brställt, den är skickad men inte framme. Nu blir jag alldeles nervös att den ska vara för liten!
Längtar! Mest för att överraska min 2-pring som verkligrn älskar att bli buren. Den är ju till henne och mig :heart:
Aborre skrev:
jhj skrev:Blev också inspirerad och hsr brställt, den är skickad men inte framme. Nu blir jag alldeles nervös att den ska vara för liten!
Längtar! Mest för att överraska min 2-pring som verkligrn älskar att bli buren. Den är ju till henne och mig :heart:
Är den i Sverige? Jag fick ringa Bring för att få nummer så jag kunde hämta ut idag, kanske hade fått avi i morgon men den skulle lika gärna kunnat komma fram på måndag :roll:
Jag vet inte, står bara shipped. Den 12e. Jag bor så till att jag alltid får vänta någon extra dag på paket. Hoppas på nästa vecka.
Känner att jag inte alls varit så noga som ni! Men äsch, det blir nog bra!
jhj skrev:Både jag och lillan jätteledsna, den var för liten! Beställde en toddler, hon är ju 2,5 år.
Den där infonom storleka hittade jag aldrig på sidan. Den var ju så fin
Åh nej :( Hur lång är hon?
Vet faktidkt inte hur lång T är men hon har strl 98.
Det kom annat emellan idag så jsg hann inte dkärskåda den . Vi ska titta på den en gång till. Jag hade inte hittat den där texten m storlekar när jag beställde utan gick på ålder.
Användarens profilbild
Av Ingah
jhj skrev:Både jag och lillan jätteledsna, den var för liten! Beställde en toddler, hon är ju 2,5 år.
Den där infonom storleka hittade jag aldrig på sidan. Den var ju så fin
Usch vad tråkigt. Men du kan ju få returnera den inom 14 dagar utan extra kostnad enligt deras "terms and conditions" och sedan beställa en ny. Även om ni tyvärr då får vänta lite extra så kan det kanske vara värt det. Kontakta henne och hör vad hon säger. Jag har bara fått bra respons med alla mina frågor nu när jag håller på och beställer.
jhj skrev:Vet faktidkt inte hur lång T är men hon har strl 98.
Det kom annat emellan idag så jsg hann inte dkärskåda den . Vi ska titta på den en gång till. Jag hade inte hittat den där texten m storlekar när jag beställde utan gick på ålder.
Mät selen tycker jag. Min tjej har 98 och sitter perfekt i toddlerselen nämligen :hmm:
mammatillE skrev:
jhj skrev:Vet faktidkt inte hur lång T är men hon har strl 98.
Mät selen tycker jag. Min tjej har 98 och sitter perfekt i toddlerselen nämligen :hmm:
Det ska jag. Och sätta henne i den igen. Har redan fått svar att jsg kan skicka tillbaka och få en större uppsydd. Synd att den inte är märkt med storlek. Vi har haft besök i helgen så den har fått ligga.
Den ser ju så himla fin ut! Och tjejen älskar att bli buren.
Vad trisst, jhj. Jag har också beställt en toddler till min 2,5-åring, men jag har inte fått den ännu. På vilket vis är den liten tycker du? Hur är den om du jämför med bilden på Mikaelas sele i början av tråden?
Senast redigerad av Nina & lilla J den sön feb 17, 2013 23:33, redigerad totalt 1 gånger.
Nja alltså... Jag provade igen och tog inte hjälp av pappan. Och hoppsan, den funkade ju, jag hade fel :vågen:
Tror han satte hennes armar på fel sida när han satte i henne. Sen var jag rädd att smutsa ned den och ville testa när vi var rena båda 2. Det händer visst inte så ofta......
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?