- tor feb 14, 2013 20:54
Ingah skrev:Såg att det nu låg en bild uppe på deras hemsida på en wompat och inte bara sjalen som visades från början. Men jag tycker inte det ser ut som Gleam of Sun på den bildenmajo0322 skrev:Den hade jag också sneglat lite på, även om jag helst ville ha gröna bandFaegis skrev:Jag chansadeAborre skrev:Jag håller helt med om att det är bättre att köpa för stor än för liten, men jag är också ganska säker på att medium just nu är för stort. Vår sele är medium, och den är på gränsen till för stor för min son som just bytt till storlek 86.majo0322 skrev:Hörni, tror ni medium är tokstort eller bara stort till en drygt 7 kg-klump som håller på att växa i stl 68? Just nu finns en av mina absoluta favorittyger uppsydd, men den finns bara i medium, och just den girasolen är out of stock.Värsta som händer är ju att ni får titta lite på den innan den går att använda, jag hade hellre kört på för stor som går att använda längre än för liten som måste läggas undan efter en kortare tid.
Är jag helt knasig om jag köper den och hoppas att det funkar?
Så ni får fundera på vad som känns bäst: en snygg sele som kanske inte går att använda ännu eller en mindre och mindre snygg som går att använda nu men kanske inte om ett år.Kombinationen av Gleam of sun, brun manchester och att jag råkaed ha pengar på mitt paypalkonto blev för mycket att motstå. Han lär ju definitivt rymmas i den med overall då
. Hoppas den är snygg och att du trivs med med den. Vore kul att se bild sedan...