Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Ibland när jag bär B så säckar han ihop som ett S. Då brukar jag försöka räta ut honom och knyta om. Men det hjälper inte. Är det farligt för honom att sitta så?
Av Ponyo
Marina skrev:eller prova att bära liggande på sidan, som i vaggan
Han är superlång, så det går inte längre. Han sticker ut åt båda hållen (han drar storlek 68 i kläder)
Användarens profilbild
Av Marina
Ponyo skrev:
Marina skrev:eller prova att bära liggande på sidan, som i vaggan
Han är superlång, så det går inte längre. Han sticker ut åt båda hållen (han drar storlek 68 i kläder)
Jag lyckades med nån sån variant fast benen liksom stack ut, håller ju inte i längden men ändå. Jag tyckte det gick bättre i en stadigare sjal (typ didymos).
Av Ponyo
Fridute skrev:L vill sitta så. tänker att drar de sig alltid så, vad ska man då göra? antagligen låg hon nog så i magen, för det är alltid åt samma håll
Intressant!
Användarens profilbild
Av Andelle
Ponyo skrev:Vävd.
Paisleyn? Den har ju inte så mycket stadga och jag hade problem att få S att sitta bra i den. Även om jag knöt hårt så gav den efter vid minsta rörelse och jag tyckte hon kom snett snabbt :? hon var ganska krallig och rörlig. En mer stillsam plutt hade varit lättare.
Av Ponyo
Andelle skrev:
Paisleyn? Den har ju inte så mycket stadga och jag hade problem att få S att sitta bra i den. Även om jag knöt hårt så gav den efter vid minsta rörelse och jag tyckte hon kom snett snabbt :? hon var ganska krallig och rörlig. En mer stillsam plutt hade varit lättare.
Både den och gåsen. Men de är kanske inte så stadiga någon av dem.
Sen är frågan. Är det skadligt att de sitter så böjt?
Användarens profilbild
Av Andelle
Ponyo skrev:
Andelle skrev:
Nä de är väl inte det, gåsen kändes lite stadigare tyckte jag.

Jag fattr inte riktigt vad S från sidan är, menar du att ryggraden blir som ett S (så som en vuxens rygg) eller menar du att han sjunker ihop (scolios-aktivt)?
Av Ponyo
Andelle skrev:
Ponyo skrev:
Andelle skrev:
Nä de är väl inte det, gåsen kändes lite stadigare tyckte jag.

Jag fattr inte riktigt vad S från sidan är, menar du att ryggraden blir som ett S (så som en vuxens rygg) eller menar du att han sjunker ihop (scolios-aktivt)?
Som skolios.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?