Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
Efter en förfrågan i gebort-tråden (flirtkulor) som togs upp i felläsningstråden (fittkulor) så såg jag en kommentar om tampongkycklingar som jag altavistade och hittade minsann

Bild

Doppa tampongen i färgat vatten alltså :tumup:

Tja, det kanske finns fler inoovativa idér, därav rubriken på denna tråd...
Användarens profilbild
Av Sanfora
:vågen: :loving: Den här rubriken är sb (Skulle den heta "Påskpynt av tamponger, kondomer, menskoppar och tygbindor" vore det extraallt :app: )
Användarens profilbild
Av Fryle
Om man bildgooglar tampong och pyssel hittar man många roliga exempel (och några rätt äckliga).

Bild
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Shuna76
:Hahaa:
Får kollar i badrumsskåpet om där finns några tamponger :fnissa:
Annars får jag väl efterlysa såna också i Ge-bort tråden :wink:
Användarens profilbild
Av dolvis
Och jag som funderat över vad jag ska göra av det där storpacket tamponger jag har kvar i skåpet sen strax innan jag köpte menskopp... :Hahaa: Får tipsa mannen om att pyssla med barnen med dem nu när det är han som är hemma med dem dagtid. :tumup:
Användarens profilbild
Av zink
Fryle skrev:
zink skrev:Fryle :app: Kristallkronan :shock:
Tampongkrona! :this:
Slidkrans? :hmm:
Användarens profilbild
Av zink
Fryle skrev:Bild
Från denna är faktiskt steget inte långt till en slidkrans!

Det vore ju lyckat att ha slidkransar á la midsommarkransar då på en kampanjdag för att få begreppet slidkrans att sparka ut mödomshinnan en gång för alla. Att göra dem i form av begravningskransar med sidenband "R.I.P" över mödomshinnans insomnande som begrepp och fenomen kan nog bli lite väl magstarkt kanske då...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?