Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag har två ufon som jag gjort klart den här månaden...

Blöjbyxorna som legat över ett år och bara väntat på att fästa trådar plus att jag drog upp avmaskningen i benen för att den var för tight och maskade av lösare

Bild

Och mössan som legat över ett år och inte blivit använd för att den var för liten så den har legat och väntat på en resår längst ner och det har jag inte tagit mig i kragen och fixat förrän nu...

Bild
Användarens profilbild
Av HPe
Trulsamin skrev:Jag har två ufon som jag gjort klart den här månaden...

Blöjbyxorna som legat över ett år och bara väntat på att fästa trådar plus att jag drog upp avmaskningen i benen för att den var för tight och maskade av lösare

Bild

Och mössan som legat över ett år och inte blivit använd för att den var för liten så den har legat och väntat på en resår längst ner och det har jag inte tagit mig i kragen och fixat förrän nu...

Bild

Nu började det genast klia i blöjbyxe-stickar-tarmen, vad fina de var!
Användarens profilbild
Av tuviluvis
Tass, jag har några halvfärdiga ufon som stirrar på mig varje gång jag är och hämtar garn till nya saker att sticka :wink:
Av Fenoxi
Här hänger jag gärna på!
Jag har en hel hög med ufon av olika slag, stickning, virkning, broderier och tillock med gardiner som blev nålade för över ett år sen som skulle behövas avnålas och mätas om, jag har flyttat sen jag nålade dom.
Jag är väldigt duktig på att påbörja saker men inte fullt så bra på att avsluta dom.

Först ut för min del är en påskduk som jag hittade nu i flytten är säkert 15 år sen jag påbörjade den.
Samkör duken med en sotarmössa jag började på i höstas
Användarens profilbild
Av solängel
mly: Jag skulle aldrig fixa det. Anledningen till att det inte blir udda strumpor här stavas magic loop... :wink:
Av mly
solängel skrev:mly: Jag skulle aldrig fixa det. Anledningen till att det inte blir udda strumpor här stavas magic loop... :wink:
Detta är sockar med flätor som går runt strumpan och flätorna går åt olika håll så jag tror det hade det varit sjukt svårt att sticka dem samtidigt.
Edit: kände att det va svårt att förklara, såna här sockor sytickar jag
Bild
Av Fenoxi
mly skrev:
solängel skrev:mly: Jag skulle aldrig fixa det. Anledningen till att det inte blir udda strumpor här stavas magic loop... :wink:
Detta är sockar med flätor som går runt strumpan och flätorna går åt olika håll så jag tror det hade det varit sjukt svårt att sticka dem samtidigt.
Bild

Men vad snygga!
Har du nå mönster på dom ??
Flera projekt är ju precis vad jag behöver..
Av mly
Fenoxi skrev:
mly skrev:
Bild

Men vad snygga!
Har du nå mönster på dom ??
Flera projekt är ju precis vad jag behöver..
Förstår precis att du behöver nya mönster :lol: Här är mönstret. Kul att sticka är dem och jag har faktiskt stickat en liten bit på skaft nr två nu.
http://www.ravelry.com/patterns/library ... bit-hole-2
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Äh, just nu är jag inne i ett påbörjarstreak!! Jag har börjat på hur många saker som helst senaste tiden och varje gång jag börjar på nåt nytt så läggs det gamla åt sidan så om några månader kommer jag att ha hur många ufon som helst haha
Av mly
Trulsamin skrev:Äh, just nu är jag inne i ett påbörjarstreak!! Jag har börjat på hur många saker som helst senaste tiden och varje gång jag börjar på nåt nytt så läggs det gamla åt sidan så om några månader kommer jag att ha hur många ufon som helst haha
Jobigt, jag jobbar precis tväertom för tillfället. Har visserligen lagt upp en ny disktrasa idag, men det va för jag stickat färdigt den gamla, jag försöker använda upp lite garn till det. Annars vet jag inte när jag la upp något nytt sist. Men de senaste veckorna har jag mest avslutat iaf...
Användarens profilbild
Av ellla
mly skrev:
Trulsamin skrev:Äh, just nu är jag inne i ett påbörjarstreak!! Jag har börjat på hur många saker som helst senaste tiden och varje gång jag börjar på nåt nytt så läggs det gamla åt sidan så om några månader kommer jag att ha hur många ufon som helst haha
Jobigt, jag jobbar precis tväertom för tillfället. Har visserligen lagt upp en ny disktrasa idag, men det va för jag stickat färdigt den gamla, jag försöker använda upp lite garn till det. Annars vet jag inte när jag la upp något nytt sist. Men de senaste veckorna har jag mest avslutat iaf...
Jag har också skickat en trasa! För att göra slut på lite lingarn :)
Av mly
ellla skrev:
mly skrev:
Jag kör på bomullsgarn, hade tre nystan nova från järbo som jag tänkte försöka göra slut på, nu är nästan det första slut, inte för att vi behöver fler trasor då :roll:
Användarens profilbild
Av ellla
mly skrev:
ellla skrev:
mly skrev:
Jag kör på bomullsgarn, hade tre nystan nova från järbo som jag tänkte försöka göra slut på, nu är nästan det första slut, inte för att vi behöver fler trasor då :roll:
Man kan aldrig ha för många trasor :this:
Av mly
ellla skrev:
mly skrev:
ellla skrev:
mly skrev:
Man kan aldrig ha för många trasor :this:
Haha säg det til K, skåpen håller på att svämma över, men jag tycker de är rätt kul att sticka, testar olika mönster och så går det rätt fort.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?