Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har haft min mei-tai-hybrid som absoluta favoritbärdon senaste månaden insåg jag till min förvåning. Då låg den på hyllan och jag tänkte sälja den i höstas, för jag fick inte alls till avlastningen, iaf inte på rygg. Använde mycket hellre sele eller sjal när hon började väga 9-10 kilo eller så alltså... Nu väger hon runt 13 och det går jättebra. Antingen har jag lärt mig knyta ordentligt eller så hjälper hon till på ett annat sätt och sitter skönt i den därför? Inne händer det att hon klättrar upp på min rygg och sitter där utan bärdon och håller sig fast som en liten apa :) Så min gissning är faktiskt att det är hon som hjälper till, för såå mycket bättre på att knyta tycker jag inte att jag är... Lite pepp till att inte ge upp mei-tai:en helt alltså.
Provar olika sätt nästan varje dag men tycker inte jag får till det. Kanske påverkar det mkt att jag är kort? (1,58), jag vet inte, får får mig att det kan påverka. Provat att sätta honom väldigt lågt samt väldigt högt. Men nej, jag vette f-n..
Carolinah skrev:Provar olika sätt nästan varje dag men tycker inte jag får till det. Kanske påverkar det mkt att jag är kort? (1,58), jag vet inte, får får mig att det kan påverka. Provat att sätta honom väldigt lågt samt väldigt högt. Men nej, jag vette f-n..
Jag är 157 cm så det tror jag faktiskt inte men jag kan ju å andra sidan vara annorlunda i proportionerna än dig. Jag är ganska lång i ryggen och grov både i grunden i själva kroppen och pga övervikt.
Idag bar jag i en Boba 2g bärsele, vilken skillnad! Inte ont i ryggen alls och vikten låg verkligen mer på höfterna. Så glad! Att det inte verkar helt kört med ryggbärandet. Hm, måste ju vara ngt med MT och sjal som blir problematiskt just för mig. Kanske är det avsaknaden av ett riktigt brett och ganska styvt midjeband.
Carolinah skrev:Idag bar jag i en Boba 2g bärsele, vilken skillnad! Inte ont i ryggen alls och vikten låg verkligen mer på höfterna. Så glad! Att det inte verkar helt kört med ryggbärandet. Hm, måste ju vara ngt med MT och sjal som blir problematiskt just för mig. Kanske är det avsaknaden av ett riktigt brett och ganska styvt midjeband.
Kul! Kanske en wompat till dej då ;)
Finns ju många olika mt också. Jag är nöjd med knytningen när jag kan peta ner axelbanden på överarmarna och därmed all tyngd vilar på höftbanden, så ska det vara. Men sele eller mt spelar ju ingen roll. Jag hatar alla spännen och remmar.
Mammazenita skrev:
Carolinah skrev:Idag bar jag i en Boba 2g bärsele, vilken skillnad! Inte ont i ryggen alls och vikten låg verkligen mer på höfterna. Så glad! Att det inte verkar helt kört med ryggbärandet. Hm, måste ju vara ngt med MT och sjal som blir problematiskt just för mig. Kanske är det avsaknaden av ett riktigt brett och ganska styvt midjeband.
Kul! Kanske en wompat till dej då ;)
Ja, fast just därför har jag blivit lite tveksam till Wompat, de ser ut att ha lite samma typ av midjeband som Melkajen. Får höra mig för.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?