Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Disaia
Lillen har börjat bli för stor för trikåsjalen och jag bär numera i manduca. Men pappan föredrar fortfarande trikåsjalen som han tycker är mysigare. Så nu tänker jag att en vävd långsjal borde passa honom? Vet i princip ingenting om vävda sjalar, så vad har ni för tips? Vilken sort rekommenderas? Finns det någon som passar bättre för nybörjare? Han vill nog inte ha ett alltför "alternativt" mönster (som batik eller så).

Eller är Mei Thai ett bättre alternativ? Känns det närmare och gosigare än sele?

Jag kollade i säljtråden efter begagnat, men jag vet ju inte vad något är så det var lite svårt att leta...

Tillägg: Han är 182 cm lång och normalbyggd
Senast redigerad av Disaia den sön jan 27, 2013 00:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Disaia
moggleif skrev:Hoppediz, jag gillar dem. Vet andra män som gillar dem. Själv har jag ingen men här bor sjal- :evil:
Är det en ringsjal alltså? Eller gör de långsjalar också? Funkar ringsjal att sitta vid datorn med sovande plutt i?
Hoppe är vävdsjal. Det du främst frågade om. Angående ringsjal gillar jag looma (finns ej nya längre). Och båda går att sitta vid datorn. Hur beror på om man bär på rygg eller mage. Ringsjal däremor är inte lika bekvämt. Och MT är inte lika mysigt men jag kör mest MT på rygg, fort och bekvämt (sjal är bekvämare men tar längre tid).
Användarens profilbild
Av theos
Han kan välja vilken vävd som helst egentligen.. Välj en han tycker är snygg! :tumup: Själv föredrar jag Girasol's sjalar. Angående längden så bör han nog ha en över 5 m gissar jag :hmm: Min man kan precis knyta med mina 4,6 sjalar men det är knappt! Han är också "normalbyggd", vältränad.
Det tog ett tag innan min man började bära, men sen har han gillat vår tunna hoppediz. Han är ganska varm av sig. Den är ca 4,6 tror jag och hade lätt kunnat va lite längre till honom (1,80 ca) ialla fall om man vill knyta fram.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?