Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Det behövs en tråd för att göra klart ofärdiga objekt (UnFinished Objekt).

Och det kanske behövs lite extra motivation? Jag tänker mig att vi har en tävling varje månad och att det i slutet av månaden lottas ut pris (eller priser) till de som gjort klart ett UFO.

VAD som är ett UFO får vi bestämma tillsammans. Jag tycker att ett UFO är nåt som man inte får klart utan som blir liggande medan andra projekt blir pysslade på.
Ett projekt som man känner lite ångest och ågren för, som har tappat i inspiration.
Eller garn som blivit inköpt men sen blivit liggande.
Senast redigerad av ellla den ons jan 23, 2013 17:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av solängel
Jag är på! Ska ta itu med min vita kofta tänkte jag. Och en massa annat.

Jag tänker att ett UFO också kan vara något som man köpt garn till men som sedan blivit liggande av olkka orsaker. Ursäktar den taskiga skrivnkngen, mobilsurf.

Min Karins kurbits-mössa borde jag också göra klart... :roll:
Användarens profilbild
Av HPe
Jag har just repat upp min största/jobbigaste UFO och gett bort garnet... Orkade inte se det längre! :oops:
Användarens profilbild
Av ellla
HPe skrev:Jag har just repat upp min största/jobbigaste UFO och gett bort garnet... Orkade inte se det längre! :oops:
:heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av ellla
Hur ska man göra rent praktiskt? En tävling i månaden? Med ett par olika vinster? Jag räknar kallt med att det finns saker vi kan hitta på som vinster gemensamt och jag tycker att det ska vara frivilligt att donera vinster.
Ska det vara röstning eller lottdragning?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Lottdragning :) Och en lottdragning i månaden kanske, fast det kanske blir för tätt?? Jag kan nog också hitta någonting att lägga till potten...
Användarens profilbild
Av ellla
Trulsamin skrev:Lottdragning :) Och en lottdragning i månaden kanske, fast det kanske blir för tätt?? Jag kan nog också hitta någonting att lägga till potten...
Det tycker jag låter bra! Det är bättre med många små morötter :)
Användarens profilbild
Av Fryle
tass :roll:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Jag har bara ett UFO (tror jag, jag kanske hittar fler om jag börjar leta i gömmorna :roll: :ill: )

Jag kan också donera...... kul idé....
Användarens profilbild
Av HPe
Vi kan donera UFO'n för att göra klar varandras. :fnissa:
Användarens profilbild
Av ellla
HPe skrev:Vi kan donera UFO'n för att göra klar varandras. :fnissa:
Det funderade jag också på. Om man skulle ha ett "byte" och byta saker som man aldrig blir klar med?
Användarens profilbild
Av isbl
:tumup:
Jag ska försöka göra klart en kofta till mig själv som jag påbörjade ... 2009? Jag har ärmarna kvar, men de är iaf påbörjade. Har nog säkert vinster att donera också (en hel flyttkartong i källaren är fylld med garn och annat pysselmaterial :oops: där finns säkert sånt jag aaaldrig kommer göra av med)
Användarens profilbild
Av SaraLj
ellla skrev:
Det funderade jag också på. Om man skulle ha ett "byte" och byta saker som man aldrig blir klar med?
Det är ju jätteroligt men kanske inte så lätt att genomföra....
Av Urcellenellen
Åh en så rolig tråd! Jag har dock för tillfället inga ufon kvar. Gjorde klart alla före jul :vågen: .

Har just påbörjat vinterns femte par monsterbyxor. Har fått ett beställningsjobb på en kjol i vuxenstorlek samt ytterligare ett par barnbyxor och några småsaker till.

Hänger på här i tråden för att hålla igång tempot och hoppas få inspiration och få se alka fina saker alka gör klart!

Morgon: klart du kommer få till det med tröjan. En halvdags arbete så är det klart! Heja heja!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?