annelithor - Bok: allätare, inte allt för ledsamt helst Pyssel: gillar färg Godsak: älskar rött te, mörk choklad & lakrits
Ellasario Bok: Spännande eller roligt, hellre ovanligt än "populärt" så länge det är välskrivet. Pyssel: Min favoritfärg är rosa men annars gillar jag det mesta, gärna något ovanligt och personligt för den som ger. Godsak: Gillar starka smaker, inte för sött, inte kaffe och inte svart te.
elllaDricker gärna sött fruktigt the. Helst utan teein, så gärna rött. Gillar lakrits och viol och... Ja, jag gillar nog det mesta godis! Pistage är jag lite allergisk mot däremot. I bokväg så är jag väldigt mesig just nu (gravid) jag läser gärna må-bra-böcker utan massa ondska.
Fulfot Tycker om att bli överraskad så jag vill inte skriva för mycket. Ät/drickbart: Förutom mandelmassa, marsipan och sprit i godis så tycker jag nog om allt. Dricker både te och kaffe. Bok: läser det mesta både svenska och engelska, är intresserad av att få en bok som du tyckte var bra. Pyssel: Är inte så "pluttigullig" av mig. (lite pluttegull är dock helt ok.) Pyssla något som du trivs med. (Jag blir imponerad av allt som är över pyssla med toarullar nivån.)
HPe Läser allt. Tycker tom bra om det mesta. Äter inget godis men dricker kaffe och ibland te. Tycker om pyssel jag kan använda eller ha nytta av.
Lewellyn Läser det mesta utom romantiska draman... gärna biografier/verklighetsbaserat. Gravid och får halsbränna av alla varma drycker, gottemässigt går det mesta ner. Pyssligt föredrar jag lantligt och rustikt, chabby chic utan "pluttigull" som spetsar, rosetter och krims krams

Har hund och häst och är så noga jag kan med att inte skicka med några hår, men vill upplysa om det ändå ifall att.
Kesti Bok: Läser allt men gillar ej Harlequin-stuk . Pyssel: gillar naturmaterial. Tar med mig böcker överallt, dricker gärna en kopp kaffe eller te när jag läser. Jag läser mycket facklitteratur och antecknar ofta litegrann bredvid läsandet (alltså inte i boken). Godsak: Tål inte vissa färgämnen i godis, men choklad går alltid ner. Gillar kaffe och all sorts te.
noranora Läser lite allt möjligt, både skön- och facklitteratur, men inte deckare och skräck. Dricker inte kaffe (någonsin) och inte heller te (just nu när jag är gravid), men gillar godsaker och speciellt choklaaaaaad
SaraLj Läser det mesta, just nu "born to run" och för sonen läser jag "Momo eller kampen om tiden".
Smultronbarn Bok: läser det mesta (men helst inte blodiga deckare eller krigsfakta typ), och gärna böcker men blir glad av. Läser rätt mycket i perioder, och är inte främmande för "nya favoriter". Favoritgenrer är nog ungdomsböcker, pusseldeckare (typ Maria Lang), roliga gds-böcker och "kostymdrama".Pyssel: gillar det mesta så överraska mig gärna. Favoritfärger är lila i alla former, fuchia, mossgrönt - men alla färger är välkomna. Godsak: gillar både kaffe (helst starkt) och alla sorters the (dock inte med kanelsmak), lakrits, choklad, gele, salt/sött/surt och småkakor. Finns katt+hästallergi i familjen, men bara vi vet om ev djurspår kan vi "rolla av" grejjerna.
Snurrfian Läser mycket och gärna och pocket får gärna vara lite lätt läst á Nora Roberts Doft av rosor, men jag läser som sagt det mesta förutom bloddrypande deckare och thriller. Homan deckare och typen "Jagat byte" med stort inslag av humor går dock hem. I övrigt så gillar jag allt färgmässigt, äter allt och dricker allt!