Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Jag och B är två riktiga element, och blir helvarma i sjal. Trots att Paiseyn är ganska tunn och är av bomull/bambu.
Är det någon typ av siden som gäller?
Användarens profilbild
Av SCSI
Siden har jag inte testat men tycker faktiskt att vanliga simpla acs står sig fint bland svala allternativ. Både egenfärgade som var min första vävda och den lollipop jag har nu uppfattar jag som både svala och stadiga (stadigare än den bambu-lennylamb jag haft).
Användarens profilbild
Av Asia
gås?
Användarens profilbild
Av God_cares
Ponyo skrev:
Asia skrev:gås?
När jag googlade så var det många som rekommenderade just gås.
Både jag och L är också väldigt varma av oss och i början använde vi en skrynkelgås men jag tycker Wrapsody Bali Breeze är stadigare men ändå lika sval :) Sen är det många som tycker att det blir svalare med MT, för det är mindre mängd tyg ju.
Av Ponyo
God_cares skrev:
Ponyo skrev:
Asia skrev:gås?
När jag googlade så var det många som rekommenderade just gås.
Både jag och L är också väldigt varma av oss och i början använde vi en skrynkelgås men jag tycker Wrapsody Bali Breeze är stadigare men ändå lika sval :) Sen är det många som tycker att det blir svalare med MT, för det är mindre mängd tyg ju.
MTs har jag bara 4 st hemma :lol:
Nu har jag fått
Blodad tand för sjal.
Användarens profilbild
Av Emor
Jag har både paisley och skynkelgås hemma, och jag tycker faktiskt att skrynklet är svalare än paisleyn. Och så är den dessutom lite mer lättknuten (jag har svårt att få paisleyn riktigt tajt i ändarna) fast den är långt ifrån lika snygg tyvär.
Av Ponyo
Jag slog till och köpte en röd gås på calin bleus hemsida för 350 kr inkl frakt.
Den kom snabbt. Och är helskön att bära i :vågen:
Sen är den allt annat än röd. Snarare mörk korallfärgad.
Men det går ju alltid att färga.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?