Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Då har alla fått nu om jag sett rätt :vågen:
Skönt!
(Exiteme hade ändrat till fått någon sida bak, men det verkar ha fallit bort)
Vill bara visa det jag skickade till Fina som var pysslat. Skulle gärna ha en sån själv, den gjorde mig glad.
Det är alltså en brosch, tänkt att ha t ex på en jacka eller tröja.

Bild
Smultronbarn skrev:
Fryle skrev:Nu har jag fått paket! :vågen:

En jättefin stickad boll med pärlbroderi, lite tomtepyssel och en chilichoklad som jag ska smaka ikväll.
Åh vad bra att det kom fram! :app: (Bollen skall föreställa en julgranskula...men ja bollar är ju roliga hur som helst). :bryn:
Jo, jag hängde faktiskt den i granen. :tumup:
Jag har läst den här tråden för att det hade varit så kul att vara med men jag såg det inte i tid. Blev så ledsen när jag såg att det verkade komma bort paket i posten så jag började knåpa i hop ett minipaket om det var så att någon blev utan. Vet hur ledsen man kan bli om man blir utan. Vår lilla N fick aldrig sin julklapp med kläder från sin moster och posten hittar inte paketet någonstanns....

Ja ja,nu har jag en del gott till mig själv och något fint pysslat snart klart. Så skönt att alla har fått sitt!! :heart: Så.... när har vi nästa byte? :mrgreen:
Åsita skrev:Jag har läst den här tråden för att det hade varit så kul att vara med men jag såg det inte i tid. Blev så ledsen när jag såg att det verkade komma bort paket i posten så jag började knåpa i hop ett minipaket om det var så att någon blev utan. Vet hur ledsen man kan bli om man blir utan. Vår lilla N fick aldrig sin julklapp med kläder från sin moster och posten hittar inte paketet någonstanns....

Ja ja,nu har jag en del gott till mig själv och något fint pysslat snart klart. Så skönt att alla har fått sitt!! :heart: Så.... när har vi nästa byte? :mrgreen:
Snart? :tumup: :mrgreen:
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:
Fryle skrev:Nu har jag fått paket! :vågen:

En jättefin stickad boll med pärlbroderi, lite tomtepyssel och en chilichoklad som jag ska smaka ikväll.
Åh vad bra att det kom fram! :app: (Bollen skall föreställa en julgranskula...men ja bollar är ju roliga hur som helst). :bryn:
Jo, jag hängde faktiskt den i granen. :tumup:
Roligt att den kom till användning! :D
Det här är en sån gladtråd! :loving: Gillar att det var så mycket olika saker, så stor kompetens och fantasi! :loving:
Smultronbarn skrev:
Åsita skrev:Jag har läst den här tråden för att det hade varit så kul att vara med men jag såg det inte i tid. Blev så ledsen när jag såg att det verkade komma bort paket i posten så jag började knåpa i hop ett minipaket om det var så att någon blev utan. Vet hur ledsen man kan bli om man blir utan. Vår lilla N fick aldrig sin julklapp med kläder från sin moster och posten hittar inte paketet någonstanns....

Snart? :tumup: :mrgreen:
Jaaaa!! :app: :heart:
Maddemoa skrev::vågen: :loving:
Då var alla paket framme :app:
Åsita :heart: Vi brukar väl ha något byte i feb/mars sådär ungefär.
Så snart? :tumup: Härligt, jag trodde man fick vänta till sommaren :mrgreen:
Åsita skrev:
Nä nä, till sommarn kan jag inte vänta! :nono:

Tycker vi börjar spåna på ett byte nu, så att anmälningar kan droppa in i januari och så kanske bytet ska vara framme senast sista februari? :tumup: Eller vad säger ni andra?
Smultronbarn skrev:
Åsita skrev:

Tycker vi börjar spåna på ett byte nu, så att anmälningar kan droppa in i januari och så kanske bytet ska vara framme senast sista februari? :tumup: Eller vad säger ni andra?
:tumup:
Maddemoa skrev:
Smultronbarn skrev:
Åsita skrev:

binaem skrev:
Snurrfian skrev:Tusen tack min tomte, men jag går fullständigt bet på vem det är! :rodna: Men helt underbara virkade polkagrisar att hänga i granen, ljuvligt thé, jag älskar jasmin! Och väldigt mumsig choklad! :love: Och garnet, det alldeles underbara garnet, jag bara vill ta fram stickorna och börja sticka, men jag tror det får vänta idag. Kanske framåt kvällen... :lol:
Tusen tack och ett riktigt varmt GOD JUL till er allihopa! :heart:
Det var jag :)
Nu har jag stickat mig en sjal av garnet och jag bara älskar det, min nya favoritsjal! :heart: Och dottern gör sitt bästa för att sno min sjal när jag vänder ryggen till så jag har fått lova att köpa ett nystan till och sticka en till henne. :lol: Tusen tack igen, typiskt ett sånt garn jag skulle fega ur att köpa till mig själv, som jag nu älskar! :heart:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?