Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av EricaiKransen
Hej,

Väntar mitt första barn, beräknat datum 1 mars.
Vilken bärsjal rekommenderar ni att man välja?
Då hon är beräknad då det så smått börjar bli vår vore det bra om den inte är alltför varm tänker jag som har tänkt använda den sen på sommaren också. Sen att den ska vara lätt att knyta och självklart att jag får ha henne tryggt och nära.
Har tänkt att ta med sjalen till BB och vill börja med sjal från start.
Vilken sjal ska jag välja?
Har sökt runt på nätet men så svårt att välja...
Tacksam för råd!
Av grodlaret
Jag väntar mitt andra i början av april. Har burit nr 1 sen han var ca 4 veckor. Först i en lånad trikåsjal från minimundus. Vi gillade verkligen sjal så ganska snabbt bytte jag sen o har burit i vävda sjalar från kanske fyra månader. Det var mycket skönare för kroppen när han blev tyngre o lättare att få bra knytning. Nu vill jag också ha en sjal med till bb o har då funderat på vävd från start, eller trikå. Lutar nog ändå åt att jag försöker hitta en billig trikå, tänker att sorten inte är så viktig, för jag byter nog till vävd så fort bebben o jag blivit lite vana med varandra o sjalen. Så tänker jag.
Av grodlaret
Har inget o jämföra med när det gäller trikåsjal, har bara testat minimundus. Men den var ju uppenbarligen tillräckligt bra för att jag skulle bli såld på sjal... :lol: Det är därför jag tänker att du kan köpa nåt hyfsat billigt i starten bara för att testa o sen vet du snabbt lite mer vad du vill ha. Min tredje sjal var en supertunn hoppediz som jag fortfarande älskar. Men har inget ont att säga om minimundus. Lycka till i valet! :D
Av grodlaret
Tror alla trikåsjalar funkar bra till nyfödd, sen kanman väl alltid fundera på bredd o så så det inte känns som man drunknar i tyg. Gå in på de olika sjaltyperna o läs mer om olika märkem där. O leta upp en affär där du kan känna o kanske prova.
Användarens profilbild
Av Limpo
Jag började bära min nyföding i en tricot slen - den är tjock och varm men jag blev såld ändå! De i trikå jag ofta hör rekommenderas är aldoria soft bambu och looma sino. Looma tillverkas inte längre men det brukar finnas gott om dem på andrahands-marknaden.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Carolinah
Hade först B Tricot Slen (förra våren/sommaren), var för varm för oss. Köpte en Looma Sino som jag gillade mycket bättre. Kolla dem på tradera och blocket, alt Aldoria, har för mig nån hade bra pris på dem just nu, kan ha varit babydesign. Mysak som finns på tradera verkar också prisvärda, finns i många färger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?