Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vilse
Jag mötte en tjej när jag var ute och sprang. Hon hade sin lilla tjej i en sjal och jag stannade och frågade vad det för sort. Det var en kompis som hade sytt den men det ska finnas mönster på nätet. Det var som ett fyrkantigt tygstycke med band som gick ut från de fyra hörnen. Hon sa att den hette nåt i stil med "Franken cozen". Jag har googlat som besatt men hittar ingenting som ens liknar det. Nån som har en idé???
Av vilse
Då var det stavningen jag hade problem med! Ska genast kolla upp den.
Av vilse
Det är verkligen tråkigt men jag kan inte sy. Och definitivt inte utan mönster........
Användarens profilbild
Av Jennelii
Kollade lite hur man knöt men kan dom verkligen vara sköna? Jag tyckte det såg ut att göra ont? Eller?? Jag är ju totalt ovan o har inte testat men den kanske liknar nåt annat som finns?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jennelii skrev:Kollade lite hur man knöt men kan dom verkligen vara sköna? Jag tyckte det såg ut att göra ont? Eller?? Jag är ju totalt ovan o har inte testat men den kanske liknar nåt annat som finns?
4-kants sjalar, typ franken cozy är helt ok att bära med, framförallt om man får till ett mönster som passar en själv bra, men det är betydligt enklare att få till en bra och avlastande knytning med en långsjal än en 4-kant sjal, framför allt om du har ett lite tyngre barn!
Det är iaf ett helt ok, eller ja, riktigt bra alternativ om man inte känner för att vira in sig i 4-5 meter tyg och vill knåpa ihop nåt själv som avlastar lite jämnare än en ringsjal! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?