Tack! Roligt att ha hittat hit, synd bara att jag inte ska skaffa flera barn

Vill bära bära bära och längtar till varmare väder. Lämnade iofs vagnen hemma när jag skulle hämta storebror på dagis idag. Kunde precis knäppa jackan om lillan. Men jag känner ju att Aldorian inte sitter så stadigt som jag skulle önska på en rask promenad. Tur att jackan satt tajt
Jag är faktiskt väääldigt sugen på att köpa en vävd långsjal. Har tittat på Girasol, BB-slen och Calin Bleu Gauze. Tar gärna emot "recensioner" på dem. Vill ha en med absolut bästa avlastningen. Alla verkar ju bra när man läser om dem. Vad säger ni som prövat på riktigt??
Meitaien jag har är en aning för bred för bebis tycker jag så har inte riktigt blivit vän med den. Kanske när hon blir större för den var ju smidig annars.
Sååå glad att jag upptäckt sjalar för mina stora barn har jag aldrig kunnat bära pga kass rygg, inte ens när de var spädisar. Hade en sån där vidrig bärsele av känt märke som bara gjorde ont och sen en sån där bärryggsäck som hade bra avlastning iofs men min rygg klarar inga ryggsäckar. MEN, sjal funkar