Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Nina & lilla J skrev:Hur ser den ut, Anna?
Ja det återstår att se, jag har inte sett blid på den. Det är en northern Light i alla fall. Beskrivningen är den här:
black corduroy straps, the colors on the body panel are
green-blue-purple-red-orange and the hood from orange to purple (there
is a narrow stripe of yellow at the edge of the hood)
Anna skrev:
Ja det återstår att se, jag har inte sett blid på den. Det är en northern Light i alla fall. Beskrivningen är den här:
http://www.wearababy.com/shop/full-buck ... ern-lightsSå här?
Snygg isf.
Jag tänker mig nog enfärgad med svarta band, passar bäst ihop med mina kläder. Så tänker jag..
Användarens profilbild
Av Anna
Nina & lilla J skrev:
Anna skrev:
http://www.wearababy.com/shop/full-buck ... ern-lightsSå här?
Snygg isf.
Jag tänker mig nog enfärgad med svarta band, passar bäst ihop med mina kläder. Så tänker jag..
Ja ungefär. De är ju snarlika men det blir ändå ganska stor skillnad beroende på hur ränderna är tagna ur sjalen. Jag tänkte mig att den här selen får vara fin i sig och att jag kan ta min helsvarta inte lika bra eller min denim ergo om den absolut inte passar.
Vi har en Earthy Rainbow med mörkblåa band (tog en som fanns på lager för jag ville ha den snabbt!):
Är riktigt nöjd trots att jag tänkt mig något annat från början.

Bild
Så här ser min ut med en tvååring i. Det är också en earthy Rainbow, så den går åt blått på andra sidan.
Bild
Nina & lilla J skrev:Mikaela, det där ser ju superskönt ut!
Ja, det är skönt. Fast ärligt talat var det skönare med ergon. Men å andra sidan var hon ju några kilo lättare då... Med en massa ytterkläder på både henne och mig blir det lite trängre på något märkligt vis, då känns det nästan som att hon får en konstig vinkel mot min rygg, men det verkar inte bekomma henne så mycket.
Jag bär i ergon fortfarande och hon hänger och dinglar med benen och har inte något ordentligt stöd över ryggen, så det ser helt klart mycket skönare ut sådär. Jag hade inte tänkt skaffa några fler bärdon men jag inser att jag kommer att vilja bära hela våren och sommaren och hon vill gå själv mycket också och då är det skönt att slippa ha vagnen med.

Jag vill ha svarta remmar och jag velar lite mellan den grålila "rainy day" och den turkosa "diamond turquesa" vad tycker ni?

http://www.wearababy.com/shop/girasol-wraps?page=2
Nina & lilla J skrev:Jag bär i ergon fortfarande och hon hänger och dinglar med benen och har inte något ordentligt stöd över ryggen, så det ser helt klart mycket skönare ut sådär. Jag hade inte tänkt skaffa några fler bärdon men jag inser att jag kommer att vilja bära hela våren och sommaren och hon vill gå själv mycket också och då är det skönt att slippa ha vagnen med.

Jag vill ha svarta remmar och jag velar lite mellan den grålila "rainy day" och den turkosa "diamond turquesa" vad tycker ni?

http://www.wearababy.com/shop/girasol-wraps?page=2
Jo, det var så det blev för oss med ergon också. Fast det märktes ju inte i bärkomforten för mig 8)
Jag hade tänkt skaffa en Tula först, men alla med min längd och vikt och st 36 tycker att den är för stor. Man skall nog vara rätt lång eller man för den verkar det som.

Och jag tycker wompat är mycket snyggare.

Vi får väl se, jag har inte provar någon av dem än.
Men nej vad ser jag, alla regnbågs Girasolerna i diamondtappning är slut! :( Undrar om de får in såna igen, nån som vet hur det brukar funka? Har tänkt köpa en Wompat till våren, men då måste det finnas en sån sjal att göra av.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?