Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Jag ska snart ha en workshop med tema Alice i Underlandet (Mad Hatter Tea Party) och jag tänkte att alla deltagarna samt de två som hjälper till under dagen skulle få varsin liten överraskningspresent. Gärna något pyssligt, antingen något jag gjort eller material/kit (och så kanske typ lite te också), men vad? Jag tänker så det knakar, utan att komma på något realistiskt (dvs det får inte kosta skjortan, och inte ta för lång tid eller vara för svårt för mig att fixa eftersom det ändå blir några att fixa till och jag är ganska gravidtrött). Men ni som är kreativa kanske kan komma på något utifrån temat? Det kan vara tämligen löst utifrån temat, så lite halvlångsökt gör inget.
På en garnaffär i Göteborg säljs "stick-kit" men garn och beskrivning till en sjal för mellan 100- 200 kr, men det kanske är för mkt pengar? (Du skulle kunna köpa garn och skicka med ditt favoritstick/virkmönster). Kanske finns nåt mönster på tex en mössa med rosor eller spelkort på?

Pärlor och tråd (eller färdig pärlask/"gds-kit") så att de kan göra sina egna halsband/armband/örhängen? Kanske finns pärlor med kakor, spelkort, kaniner eller annat som kan passa in i temat?

Muffins var en bra och rolig idé! :app: Kanske en liten flaska hemgjord (eller köp saft) till också där det står en lapp med "drink me"? :wink:
Smultronbarn skrev:På en garnaffär i Göteborg säljs "stick-kit" men garn och beskrivning till en sjal för mellan 100- 200 kr, men det kanske är för mkt pengar? (Du skulle kunna köpa garn och skicka med ditt favoritstick/virkmönster). Kanske finns nåt mönster på tex en mössa med rosor eller spelkort på?

Pärlor och tråd (eller färdig pärlask/"gds-kit") så att de kan göra sina egna halsband/armband/örhängen? Kanske finns pärlor med kakor, spelkort, kaniner eller annat som kan passa in i temat?

Muffins var en bra och rolig idé! :app: Kanske en liten flaska hemgjord (eller köp saft) till också där det står en lapp med "drink me"? :wink:
Toppenidéer! Garngrejen är för dyr (och dessutom ska vi bl a virka på workshopen så det blir lite kaka på kaka, så att säga), men pärlor & tråd på temat och saftflaska är jättebra! Tack :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?