Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, jag tycker alla ska vara med, vare sig man är pysselvan eller inte! Det går alltid hitta nybörjarvänliga projekt :) T ex kan man hitta inspiration på Pinterest och på nätet i allmänhet. Och bytet har vi för att det är roligt att pyssla, inte för att bara de som gör superavancerade saker ska vara med :tumup:
Tassar och vill vara med i kaoset som är min vardag (två heltidsstuderande, två små barn & hund) ska nog kunna få in ett GDS-byte i kaoset också - det är :vågen: med GDS-byten :loving: Jag har aldrig hållit i något så kan ej ta på mig det. Någon annan? Datum för sista anmälningsdag och slutdag på pysslandet? Någon?
Gör en lista över de som är med, som jag sett och lägger till lite om mig själv, om det är okej. Får ej bli för mkt beställning över det hela bara :D Fyll på ni andra så får vi hintar :)

annelithor - Bok: allätare, inte allt för ledsamt helst :wink: Pyssel: gillar färg Godsak: älskar rött te, mörk choklad & lakrits
Ellasario
Fulfot
noranora
Smultronbarn
annelithor skrev:Gör en lista över de som är med, som jag sett och lägger till lite om mig själv, om det är okej. Får ej bli för mkt beställning över det hela bara :D Fyll på ni andra så får vi hintar :)
Jättebra! Tycker det kan vara bra att komma med lite hintar. Det vore synd att t ex skicka en fantasybok till en som avskyr fantasy, och kaffe till en som inte tål det :wink:
Gör en lista över de som är med, som jag sett och lägger till lite om mig själv, om det är okej. Får ej bli för mkt beställning över det hela bara :D Fyll på ni andra så får vi hintar :)

annelithor - Bok: allätare, inte allt för ledsamt helst :wink: Pyssel: gillar färg Godsak: älskar rött te, mörk choklad & lakrits
Ellasario
Fulfot
Kesti Bok: Läser allt men gillar ej Harlequin-stuk :wink: . Pyssel: gillar naturmaterial. Tar med mig böcker överallt, dricker gärna en kopp kaffe eller te när jag läser. Jag läser mycket facklitteratur och antecknar ofta litegrann bredvid läsandet (alltså inte i boken). Godsak: Tål inte vissa färgämnen i godis, men choklad går alltid ner. Gillar kaffe och all sorts te.
noranora
Smultronbarn
Ellasario Bok: Spännande eller roligt, hellre ovanligt än "populärt" så länge det är välskrivet. Pyssel: Min favoritfärg är rosa men annars gillar jag det mesta, gärna något ovanligt och personligt för den som ger. Godsak: Gillar starka smaker, inte för sött, inte kaffe och inte svart te. :)
Fulfot
Kesti Bok: Läser allt men gillar ej Harlequin-stuk :wink: . Pyssel: gillar naturmaterial. Tar med mig böcker överallt, dricker gärna en kopp kaffe eller te när jag läser. Jag läser mycket facklitteratur och antecknar ofta litegrann bredvid läsandet (alltså inte i boken). Godsak: Tål inte vissa färgämnen i godis, men choklad går alltid ner. Gillar kaffe och all sorts te.
noranora
Smultronbarn[/quote]
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?