Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
mammahappy skrev:Vad fin!
Visst är det mönstret underbart!
Men är det en sele eller en mei tai?
För om det är en mei tai så är det ju ingen LX
Det är en sele. Mei tai har jag testat och det är definitivt inget för mig. Dottern tycker den är fin men hon är nog lite i största laget för den. Sonen däremot ville inte sitta i den idag. Tror vi fick någon bild på den blommiga sidan, men än har jag inte fått någon bild när jag bär med den bruna sidan utåt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
thanisa skrev:
mammahappy skrev:Vad fin!
Visst är det mönstret underbart!
Men är det en sele eller en mei tai?
För om det är en mei tai så är det ju ingen LX
Det är en sele. Mei tai har jag testat och det är definitivt inget för mig. Dottern tycker den är fin men hon är nog lite i största laget för den. Sonen däremot ville inte sitta i den idag. Tror vi fick någon bild på den blommiga sidan, men än har jag inte fått någon bild när jag bär med den bruna sidan utåt.
Okej! Ja jag vet ju att angelpack finns både som sele och som mei tai.
Jag använde min angelpack när jag hämtade barnen på dagis å jag gillar den skarpt än så länge. Jag blev förvånad över att den var så tunn och lätt. Tänkte att den kan ju inte avlasta så bra. Men det gjorde den! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
fina saker som har kommit i paketen idag :tumup:
Användarens profilbild
Av Helma
Åh vad roligt med paket! I alla fall när de innehåller fina selar och sjalar :wink:
Av Aelia
Ska den eller när den ska säljas får den jätte gärna flytta hit :lol:
Kö redan alltså :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
thanisa skrev:
Lin skrev:Vilka trevliga paket! :vågen:
Ska bli spännande att kika på nästa träff. :D
Fast du har väl redan sett sjalen? Bettan hade med den till kulturen en gång, tror det var sista gången då vi var så många.

Jag tar gärna med skenorna också om du vill, :wink: du kan till och med få dem, vi har ju ingen nytta av dem. Det enda är väl att vi kommer få öppna ett nytt paket i nästa vecka igen.
Skulle se hur lång tid det tog för mig att få hem selen, hittade då denna tråden. Lin har du sett och kännt på det som jag fick från bettan ordentligt nu? :wink:

Tror den gör ett bra jobb hos er, mer än den hade fått jobba här hemma i varje fall.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?