Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
Jag ska sticka pärlstickning. Och söker mjukaste klifria alpackagarnet, som måste funka på stickor max 2-2,5.

Nån som är inne på mjukisull?
Användarens profilbild
Av Fryle
Alpacka är väl svårt att få klifritt. Ponyo har lärt mig att det okilligaste garnet är Malabrigo Lace, och jag håller med. Men det är merino och inte alpacka. Finns bla hos Garnkorgen.se.
Av Ponyo
Aborre skrev:Jag upplever inte drops alpaca som speciellt kliigt, inte dottern heller :lol: Bara otroligt gosigt och.. så luktar det plåster :hmm:
Men för killkänsliga (som jag) är det superkliigt. Finns mjukare alpackor, men de kliar de med.

För mig är det cashmere och babymerino som gäller.
Och Malabrigo Lace är rent ljuvligt :loving:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Har jag berättat att torpet fått nya grannar i form av 108 alpackor och två människor och deras plan är att starta ett ullspinneri också. 8)
Användarens profilbild
Av tweed
ZaZi skrev:Har jag berättat att torpet fått nya grannar i form av 108 alpackor och två människor och deras plan är att starta ett ullspinneri också. 8)
:shock: min dröm vore att ha en liten flock här hemma.
Användarens profilbild
Av ZaZi
kvarnkvik skrev:
ZaZi skrev:Har jag berättat att torpet fått nya grannar i form av 108 alpackor och två människor och deras plan är att starta ett ullspinneri också. 8)
Du får komma till östergötland och göra studiebesök på granngården. :tumup: De verkar trevliga, både människoparet och de fina djuren.
Användarens profilbild
Av tweed
ZaZi skrev:
kvarnkvik skrev:
Du får komma till östergötland och göra studiebesök på granngården. :tumup: De verkar trevliga, både människoparet och de fina djuren.
Var i Östergötland är det?
Men 108 alpackor, de kostar ju multum :whut:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?