Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av BarbaMama
I´m going nutz....Vilken skall jag behålla nu då ??? easy eller storken ??? Vilken längd har ni på sjalarna ??? Vill ju ha en mjuk go´sjal som avlastar bra och är lätt att knyta (nybörjare som man är) Färgerna är Lava och Anna-
Användarens profilbild
Av Nova
Kan du inte behålla båda?

Bra med två olika längder beroende på vilka knytningar du ska göra.

Dessutom, är den ena sjalen smutsig och i tvätten så har du ändå en trotjänare som är redo att användas!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Håller med Nova.
Behåll båda!
Vilka längder är det på dom?
Är ju bra att ha nån att byta med. Om man vill matcha kläder eller så!
Å även om den ena är i tvätten.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Det där låter ju som ett omöjligt beslut att fatta! :shock: MÅSTE du verkligen välja?

Jag har en Stork-Ulli 5,2 som jag köpt nu i höst och det är min första "riktiga" vävda. Jag älskar den! Den är mjuk och skön och längden passar precis till stora jag. Fast jag skulle vilja ha en kortare sjal till ryggknyten, och en tunnare sjal till inomhus...

Vad har du för längder nu?
Av BarbaMama
easyn är 5.2 och storken 4.6....Vet inte vilken knytning jag kommer att använda mig mest av,men han vill bli buren hela tiden :? .Dessutom är det en massa in och ut i bilen, när storsyskonen skall på olika aktiviteter.Klä på en 5 åring galonisar med en sprattlande 7-månaders under armen funkar inge´vidare.....Så jag vill både bära länge (utan vagn på stan) och små snabbisar (handla mat,lämna på dagis mm mm ).Kan man vira en halsduk eller fleecefilt runt bebin och sjalen för att slippa ytterplagg till bebisen ??? Puh det här är ju en hel vetenskap men jag längtar tills vi kommit igång.Hoppas oxå kunna komma på sjalträffen på måndag-Vill behålla båda men inte läge för det just nu (julklappar...) dessutom vet jag (vi) ju inte om jag/bullen kommer att gilla att bära/bli buren i sjal ??? But I Hope :) easyn är ju dyrare...och jag tycker att en ringsjal verkar bra att ha tillsammans med en vävd,eller 2,eller 3 vävda..... :? Vill ha många olika...redan :roll:
Av luxia
Jag, och många med mig, har bara innekläder på barnen. Sedan tar man på en tjock tröja, t.ex. en stor fleece med dragkedja. Och så mössa och halsduk på barn och bärare.

Eller så fixar man någon specialare till bärjacka, antingen köpt eller hemmasnickrad. (Det finns många tips under gör-det-själv!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?