Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
Fryle skrev:
mly skrev:
Fryle skrev:
mly skrev:
Fryle skrev:mly: Tveklöst den röda! :love:
Ja den är ju fin med, har lagt den lila i varukorgen men inte klickat köp än :hmm:
Tokångest.
Man kan köpa två olika garn. Har jag hört. :roll: Det kommer säkert till nytta förr eller senare. 8)
Eller kanske tre så behöver man inte ha beslutsångest alls.
Jag visade det för K och sa att jag ville sticka en sjal, han undrade om jag verkligen behövde fler :roll:
Vad då behövde? :hmm:

:lol:
Näe precis. Å jag har nog bara tre spetsstickade, det är ju inte så många...
Användarens profilbild
Av Fryle
mly skrev:Nu skulle jag beställa, men blev utslängd under kortbetalnings grejen, det har inte dragit några pengar från mitt konto än, vad tror ni hände? Ska jag beställa igen?
Jag beställde tidigare idag och då funkade det. Jag hade provat igen, om du nu inte har betalt.
Av mly
Fryle skrev:
mly skrev:Nu skulle jag beställa, men blev utslängd under kortbetalnings grejen, det har inte dragit några pengar från mitt konto än, vad tror ni hände? Ska jag beställa igen?
Jag beställde tidigare idag och då funkade det. Jag hade provat igen, om du nu inte har betalt.
Fungerade inte alls nu, jag har kanske gjort tre beställningar, mailade dem iaf å hoppas på snabbt svar.
Användarens profilbild
Av glis
mly skrev:
Fryle skrev:
Fungerade inte alls nu, jag har kanske gjort tre beställningar, mailade dem iaf å hoppas på snabbt svar.
Jag blev utslängd när jag försökte betala med kort för några veckor sedan. Det berodde nog på att jag inte hade täckning på kontot, men när jag valde förskottsbetalning gick det att få igenom betalningen i alla fall.
Av mly
glis skrev:
mly skrev:
Fryle skrev:
Jag blev utslängd när jag försökte betala med kort för några veckor sedan. Det berodde nog på att jag inte hade täckning på kontot, men när jag valde förskottsbetalning gick det att få igenom betalningen i alla fall.
Va inne å kollade på banken efter första felförsöket då hade jag drygt 1700kr och köpet va bara på 198, så det borde inte vara problemet, men om jag väljer förskottsbetalning ser de inte pengarna i morgon och jag har det inte för helgen va?
Av Ponyo
Aborre skrev:Tänk att barn är så små! :siishah: Söt actionbild, Ponyo! Förresten.. har ditt nick något med Ponyo on the cliff att göra?

Sweet tomatoe heel är den snyggaste hälen jag gjort på en socka!
Ja, jag blev så himla förtjust i filmen. :loving:
Användarens profilbild
Av tweed
Är det någon som använder JKnitLite-appen? Hur får man in en pdf i den? Jag har på något sätt lyckats få in knotty gloves i den, men nu när jag ska ha in ett annat mönster kommer jag inte ihåg hur man gjorde :hmm:
Användarens profilbild
Av sus
Hoppar in här bland er experter. Jag behöver hjälp. Håller på att stocka en sjal enligt det här mönstret från Drops:
http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 25&lang=se
Jag har stickat de första biten, tills jag har 57 maskor, nu ska jag börja med mönstret. Det är inte så svårt, men jag förstår inte om jag behöver göra omtag även på de maskor som jag ökar eller inte. Eller tänker jag fel? Jag kanske ska göra ökningen på ena sidan och omtagen på den andra... :hmm:
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 219

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?