Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har fått! :vågen: Det låg i brevlådan idag och ligger nu under granen och väntar på måndag. Så spännande!! Luktar gott gör det också :tumup:
Binaem Skickat- Fått
britt Skickat - Ej Fått
camsch Skickat - Fått
corona Skickat - Fått
cyclotella Skickat - Fått
Exem Skickat - Fått
Exiteme Skickat - Ej Fått
Fina Skickat - Ej Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Skickat - Fått
Kesti Skickat- Fått
Lojse Skickat - Ej Fått
Maddemoa Skickat- Fått
mimpen Skickat - Fått
nalimea Skickat - Fått
noranora Skickat - Ej Fått
ScrapErica Skickat - Fått
sirisirius Skickat - Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat - Ej Fått
Snurrfian Skickat - Fått
Sus Skickat - Fått
zandrama Ej Skickat - Ej Fått
Jag har inte fått något paket. För mig är det inte hela världen att det inte kommer innan jul, men eftersom jag (och andra) tidigare blivit utan i byten skulle jag bli glad över någon form av hälsning ifall det är något på väg såsmåningom (innan påsk räcker :wink: ). Och ifall någon skickat till mig för länge sedan kan det kanske vara dags att efterlysa hos Posten.

Kanske bytessamordnaren vet något?

Och en julkram till min byteskompis ifall du har mycket att stå i just nu. :heart:
Nio stycken har inte fått, bara två som inte skickat. Undrar om de sitter och mumsar och pysslar istället för att sortera julkort på postterminalen just nu. :hmm:
Fryle skrev:Nio stycken har inte fått, bara två som inte skickat. Undrar om de sitter och mumsar och pysslar istället för att sortera julkort på postterminalen just nu. :hmm:
Mitt är antagligen på postkontoret, men jag har inte hämtat än, så här är det inte posten som är slö.
Fryle skrev:Nio stycken har inte fått, bara två som inte skickat. Undrar om de sitter och mumsar och pysslar istället för att sortera julkort på postterminalen just nu. :hmm:
Med tanke på hur många julkort som kommit fram (vi har fått fyra! trots att jag vet att vissa skickade för över en vecka sedan) så är det nog hos posten problemet ligger. Fick ett brev från en kompis i onsdags, som hon postat förra lördagen i en låda som skulle tömmas strax efteråt. Så de verkar ligga lite efter i schemat på posten.

Men men, jag ser fram emot att få ett paket i mellandagarna :D
noranora skrev:
Med tanke på hur många julkort som kommit fram (vi har fått fyra! trots att jag vet att vissa skickade för över en vecka sedan) så är det nog hos posten problemet ligger. Fick ett brev från en kompis i onsdags, som hon postat förra lördagen i en låda som skulle tömmas strax efteråt. Så de verkar ligga lite efter i schemat på posten.

Ditt kommer efter jul.... :hide:
Binaem Skickat- Fått
britt Skickat - Ej Fått
camsch Skickat - Fått
corona Skickat - Fått
Exem Skickat - Fått
Fina Skickat - Ej Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Skickat - Fått
Kesti Skickat- Fått
Lojse Skickat - Ej Fått
Maddemoa Skickat- Fått
mimpen Skickat - Fått
nalimea Skickat - Fått
sirisirius Skickat - Fått
Snurrfian Skickat - Fått
Sus Skickat - Fått
zandrama skrev:
Mitt är antagligen på postkontoret, men jag har inte hämtat än, så här är det inte posten som är slö.
Jo så är det nog :tumup:
zandrama skrev:
noranora skrev:

Ditt kommer efter jul.... :hide:
:vågen: Då vet jag att det kommer i alla fall :) Har haft en del otur i byten, bland annat tidigare julbyte, där jag inte fått något alls.
Det låg ett paket i brevlådan när vi tömde den igår! :vågen:
Smart att även skriva pappas namn på paket! :tumsup:

Binaem Skickat- Fått
britt Skickat - Ej Fått
camsch Skickat - Fått
corona Skickat - Fått
Exem Skickat - Fått
Fina Skickat - Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Skickat - Fått
Kesti Skickat- Fått
Lojse Skickat - Ej Fått
Maddemoa Skickat- Fått
mimpen Skickat - Fått
nalimea Skickat - Fått
sirisirius Skickat - Fått
Snurrfian Skickat - Fått
Sus Skickat - Fått
Det kan jag intyga att de inte gör, eller inte i Alvesta i alla fall. Det är jättestressigt att hinna med bara.
Verkar vara bara Zandrama och smultronbarn som inte skickat ännu. Att Zandrama blev sen vet vi ju varför :heart: Har smultronbarn skrivit något? Jag kanske har missat det.

Jag tycker att om man är inne och ser att ens paket inte har kommit fram vore det trevligt att pm:a några rader om att paketet är på väg och kanske när man skickade.

Är det någon som vill ha reda på vem som skulle skicka till dig så hör av dig.

Håller alla tummar för att paketen som inte kommit fram dyker upp efter jul och nyårshelgerna.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?