Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Hade tänkt att jag skulle sy lite blöjor framöver. I pocketblöjorna vill jag gärna ha knappar
-finns det inte att köpa från någon här i sverige?
-ni som beställt från www.thesnapstore.com - vilka knappar har ni köpt?
-har förstått att man måste ha en press, finns det billiga sådana att köpa? var finns det isf? hur ska de fästas? (tänkte om man ska fixa egen lösning)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag är också sugen på att köpa knappar, och har kikat runt lite. vad jag har sett så finns inte plastknappar att köpa i sverige, och inte knappress heller. så www.thesnapstore.com är nog ett bra ställe att köpa tror jag. storlek 20 verkar de flesta ha.

i den här tråden finns ett exempel på en hemmabyggd dock: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=8175. det ser smart ut men jag vet inte hur man gör :wink:

vet inte om mitt svammel hjälper dig iofs :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har länkar till ganska många knappförsäljare på min hemsida, har inte handlat från nån av dem dock. *ropar* Helen! Vi vill ju kunna köpa knappar ju! Och nåt sorts enkelt knappverktyg, om det finns.
Användarens profilbild
Av vanja77
Tja det finns knappar på knapp-carlsson i Göteborg med ett tillhörande redskap men då kostar det 40kr för bara 8 knappar vilket jag tycker känns i mesta laget
Användarens profilbild
Av Anna
vanja77 skrev:Tja det finns knappar på knapp-carlsson i Göteborg med ett tillhörande redskap men då kostar det 40kr för bara 8 knappar vilket jag tycker känns i mesta laget
Kan det redskapet må hända användas tillsammnas med snapstore knappar? Det vore ju kanon om man kunde hitta någon sådan lösning.
Användarens profilbild
Av diddeldi
vanja77 skrev:Tja det finns knappar på knapp-carlsson i Göteborg med ett tillhörande redskap men då kostar det 40kr för bara 8 knappar vilket jag tycker känns i mesta laget
fast det är väl metallknappar i så fall? för det är ju plastknappar vi vill ha :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?