Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bästa väninnan vill ha tips och jag började sjala när Maria var 5 mån. Någon som har tips :?:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
trikåsjal? marikemmon är ju superfin och den sägs vara väldigt stadig.. sen är ju omslutetX2 det bästa emd trikå tycker jag
Av Aelia
Min tjej är ju 2 månader nu och vi använder för det mesta trikåsjaklar, sino och marimekko panelsjal. Sen har jag även använd MT och Beco
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Får nog hålla med. jag har långsjal och ringsjal och ångrar mig oftast när jag tar ringsjalen eftersom jag ändå vill hjälpa till med en hand då. långsjal är ju jobbigare att sätta på men smidigare i längden. skulle jag köpa en nu skulle jag tänka, sval och smal. Bär i stork nu och det är lite mkt tyg till en liten och ofta för varmt inomhus.
Användarens profilbild
Av sacha42
en trikå! märke och färg får du luska ut vad hon gillar. Men nån av de stabilare så att hon kan bära länge i trikå :D
Användarens profilbild
Av elisabet
sacha42 skrev:en trikå! märke och färg får du luska ut vad hon gillar. Men nån av de stabilare så att hon kan bära länge i trikå :D
Vilka trikå tycker du är mest stabila :?:
Användarens profilbild
Av sacha42
elisabet skrev:
sacha42 skrev:en trikå! märke och färg får du luska ut vad hon gillar. Men nån av de stabilare så att hon kan bära länge i trikå :D
marimekko, sino eller baby bali strech. Bara att vraka i färger och mönster :D
Användarens profilbild
Av elisabet
sacha42 skrev:
elisabet skrev:
TACK för snabbt svar :D
Användarens profilbild
Av elisabet
elisabet skrev:
sacha42 skrev:
elisabet skrev:
TACK för snabbt svar :D
Ny akut hjälp tack :!: Är alla marimekko trikå lite stabilare trikåsjalar eller bara den med panel :?:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Den breda BaBun är väldigt stadig, bättre än Sino tycker jag. De andra du fått tips om har jag inte testat så de kan jag inte uttala mig om. Min man har köpt en bred BaBu till palten så att han kan bära länge, han kommer inte överens med vävda sjalar.
Användarens profilbild
Av Lydia
Aelia skrev:Min tjej är ju 2 månader nu och vi använder för det mesta trikåsjaklar, sino och marimekko panelsjal. Sen har jag även använd MT och Beco
:iagree: men byter ut sino mot mam eco
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?