Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Är det nån mer än jag som pysslar egna julkort här?

Tänkte att vi kunde byte lite tips, tricks och idéer här - eller bara beundra varandras skapelser. :loving:

Välkomna in alla pysslare och ni som bara vill titta in ändå!
Av Smultronbarn
Jag börjar med en fråga till er andra: ska stämpla med mjuka stämplar (sådana man ska montera upp själv) men hittar inte akrylblocket och orkar inte vända upp och ner på hela hemmet. Ligger dunderförkyld hemma och kan inte ta mig till nån pysselbutik - så vad kan jag använda istället för akrylblocket? Lilleman skulle stämpla lite med det var tydligen jättesvårt när stämplarna var mjuka och inte satt på en hård bakgrund.
Användarens profilbild
Av Plinga
Jag gör det, fast på senare år har det blivit enklare och enklare varianter..... :roll: i år blev det ett foto på barnen från i somras, klistrat på fina lite glansiga papper. Klistrat dit glänsande stjärnor och skrivit god jul med guld o h sikverpennor.... Japp, så enkla :D
Av Smultronbarn
Jag klipper, klistrar, glittrar och skriver. De blir rätt fina i år enligt mig själv. Några får hempysslat, några får köpta med barnmotiv från olika sagor och några får Göteborgsjulkort (målade motiv från staden, köpta på turistbyrån). Tiden räcker tyvärr inte till att göra hempysslat till alla.

Några får rätt humoristiska (de som jag vet gillar sånt) och andra mer klassiska hempysslade. :tumup:

Nån som har lust att visa några av sina? :app: Eller alla kanske är ivägskickade nu förståss... :roll:

Ett sytt hjärta låter fint Bissa - hur gör du? :D

PS: Akrylblocksproblemet löste sig, har en snäll make som gick och köpte ett litet till mig. :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?