Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har också beställt en Wompat, också till en ettåring och också i stl M. Skillnaden är väl att min son redan har storlek 80 på kläderna, så om du borde ha beställt en större så borde verkligen jag det också, så det hoppas jag att du inte borde ha gjort. Den borde komma efter nyår ungefär, och jag längtar!
Användarens profilbild
Av Alba
Vår Wompat kom för ett tag sen!! Jungle med grön manchester på remmarna :loving: Men vi har inte hunnit använda den så mycket ännu, vi har varit sjuka...
MEN innan jag beställde mätte jag och mätte och läste på. Kom fram till att vi ska använda selen NU, så den ska passa nu. Alltså köpte jag en medium till mitt barn som är 21 månader och har storlek ca 86 i kläder.

Hon sitter perfekt i selen, tyget går precis fram till knävecken. En bredare sittyta skulle varit för stor. Remmarna är knepigare än jag är van vid från Becon, men det är väl en vanesak. Precis som att vi nu ska vänja oss vid att fixa med selen utanpå alla kläder urk :hmm:

Ska se om vi kan få till en bild så småningom.
Alba skrev:Vår Wompat kom för ett tag sen!! Jungle med grön manchester på remmarna :loving: Men vi har inte hunnit använda den så mycket ännu, vi har varit sjuka...
MEN innan jag beställde mätte jag och mätte och läste på. Kom fram till att vi ska använda selen NU, så den ska passa nu. Alltså köpte jag en medium till mitt barn som är 21 månader och har storlek ca 86 i kläder.

Hon sitter perfekt i selen, tyget går precis fram till knävecken. En bredare sittyta skulle varit för stor. Remmarna är knepigare än jag är van vid från Becon, men det är väl en vanesak. Precis som att vi nu ska vänja oss vid att fixa med selen utanpå alla kläder urk :hmm:

Ska se om vi kan få till en bild så småningom.

Ja, vad spännande! Min borde komma när som helst nu också!
Funderar också på en större sele. Wompat är så snygg, men jag har varit inne på Tula toddler hmm... Wompat verkar rätt krånglig att beställa, eller? Är den stadig?
De tygerna som jag hade velat ha verkar vara slut just nu. Men det kanske kommer in.
Nina & lilla J skrev:Funderar också på en större sele. Wompat är så snygg, men jag har varit inne på Tula toddler hmm... Wompat verkar rätt krånglig att beställa, eller? Är den stadig?
De tygerna som jag hade velat ha verkar vara slut just nu. Men det kanske kommer in.
Jag funderade också på en Tula toddler, tyckte de var fina! Wompaten är dock lite större tror jag och jättestadig! Det är inte alls krångligt att beställa, sänd iväg ett mejl bara (svenska gick bra, dock svarar hon på engelska eller finska om man kan det) och diskutera dig fram till vad du vill ha. Nya tyger kommer in lite hela tiden förstod jag, de har också ibland färdigsydda selar i lager.
Nina & lilla J skrev:Funderar också på en större sele. Wompat är så snygg, men jag har varit inne på Tula toddler hmm... Wompat verkar rätt krånglig att beställa, eller? Är den stadig?
Precis som Alleria säger så är den stadig och lätt att beställa. Du skriver ett mail om vad du vill ha för storlek, tyg till selen, tyg till remmarna och om du har några specialönskemål. Hon frågar om du har missat något eller om det är något hon inte förstod.

Nu när selen kommit har jag kommit på att jag nog kanske skulle ha bett att få en ficka påsydd mitt på den också (som det är på Ergo), för det är så sjukt praktiskt. Fast det är ju bra utan också.
Användarens profilbild
Av Anna
Pinsamma jag glömde att betala :shock: :oops: :oops: Fick en påminnelse nu i helgen, så jag får nog vänta lite till innan min kommer tyvärr. Även om jag nu betalt. Hur lång tid har det tagit från ni betalt tills ni fått hem selen?
Anna skrev:Pinsamma jag glömde att betala :shock: :oops: :oops: Fick en påminnelse nu i helgen, så jag får nog vänta lite till innan min kommer tyvärr. Även om jag nu betalt. Hur lång tid har det tagit från ni betalt tills ni fått hem selen?
Jag betalade ju innan min var sydd, så jag kan inte riktigt svara på det. Men jag tror inte det borde ta lång tid. Jag betalade ju via paypal och då ser hon väl det direkt?
Anna skrev:Jag köpte en i lager och betalade med utlandsbetalning på banken.
Sådana betalningar tror jag tar lite längre tid. Men själva frakten tror jag går rätt snabbt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?