Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag hade velat ha en ny STOR sele, passande en 2.5 åring och större, Boban är alldeles för liten när både jag och lilltjejen har full vintermundering! Dessutom ska den passa en tjockis som är ännu större med vinterkläderna på :) Jag har tittat på Tula länge men tycker att de är jättetråkiga i färg och mönster. Vet att det finns minst två som gör selar av fina sjalar men vet inte vilka det är. Har ni några tips till mig???
Användarens profilbild
Av Mikaela
Jag har ju en wompat! Den är stooor på alla sätt. Min 2,5-åring drunknar nästan i toddlervarianten och jag får dra åt alla spännen rätt mycket.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Mikaela, hur stor är din 2.5 åring?? Jag hade ju velat kunna bära både min 2.5 åring och min 4.5 åring i den så den största är ju den som låter bäst av dem, men näst största kanske är bra med, hur är den?? Är den jätteskön att bära i??
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag bär min treåring och ibland min 4,5åring i min babyhawk OhSnap. Funkar finfint! Funkar både för mig 167cm/65kg och min man 185cm/72kg.
Av mammatillE
Trulsamin skrev:Mikaela, hur stor är din 2.5 åring?? Jag hade ju velat kunna bära både min 2.5 åring och min 4.5 åring i den så den största är ju den som låter bäst av dem, men näst största kanske är bra med, hur är den?? Är den jätteskön att bära i??
Jag är ju inte Mikaela men..Det är den skönaste sele jag provat! Vi har toddlerstl till vår 23 månaders och den har suttit kanon sen i augusti då vi köpte den! Jag håller inte med om att toddlersize är jättestor. Perfekt till oss dock! Hon sitter jättefint och den passar kompisens 3 åring med. Min tjej har 92/98 på kläder, vet inte riktigt hur lång hon är..87 cm?
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Det låter ju lovande :) Det var Wompat jag menade men jag vet att det är nån mer som gör selar av sjalar, någon som har någon idé?? Det var någon som pratade någonstans om att de inte gillade wompats spetsiga luvor men blev tipsad då om det här andra företaget som gjorde liknande men där huvorna inte var spetsiga (Fast spetsigt tror jag inte gör mig nått) Hade velat ha fler alternativ innan jag bestämmer mig :) Visade mannen priset på dem och han höll på att dö :roll:
Användarens profilbild
Av Mikaela
Jag kan inte påstå att den är den skönaste selen jag burit i. Jag tycker den sitter sämre än ergon. Men det har väl med kroppstyp att göra. Och jämfört med ergon så är L väldigt inkapslad i denna. Ska se om jag hittar en bild.

Här: Bild
Av mammatillE
Jag skulle snarare säga att ergon är nästan lika bra men inte lika fin. Och pytteliten.
Det allra bästa med wompat är att barnet inte lutar utåt på ryggen som i många andra selar utan kommer intill en, mer som i sjal eller mei tai!

Vad fin din wompat är Mikaela!
Användarens profilbild
Av Mikaela
CrazyMagpie skrev:
mammatillE skrev:Vad fin din wompat är Mikaela!
:iagree:

Verkligen! :love:
Jag vet 8)
Egentligen skulle det varit bruna band, men det var slut just då.
Användarens profilbild
Av Mikaela
L har 92-98 i kläder. Jag tycker den är skön att bära i, men jag blir ändå trött i ryggen ganska fort. Jag kan bara jämföra med ergon och då tycker jag ergon är skönare. Men inte i aspekten att hon slängde sig åt alla håll i den.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Aborre skrev:
Mikaela skrev:L har 92-98 i kläder. Jag tycker den är skön att bära i, men jag blir ändå trött i ryggen ganska fort. Jag kan bara jämföra med ergon och då tycker jag ergon är skönare. Men inte i aspekten att hon slängde sig åt alla håll i den.
Når hon bara precis ut över selet eller har hon krupit ihop lite?
Jag upplever att hon precis når upp. Lite längre kommer hon pm hon sträcker sig.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Aborre skrev:
Mikaela skrev:
Aborre skrev:
Mikaela skrev:L har 92-98 i kläder. Jag tycker den är skön att bära i, men jag blir ändå trött i ryggen ganska fort. Jag kan bara jämföra med ergon och då tycker jag ergon är skönare. Men inte i aspekten att hon slängde sig åt alla håll i den.
Når hon bara precis ut över selet eller har hon krupit ihop lite?
Jag upplever att hon precis når upp. Lite längre kommer hon pm hon sträcker sig.
Hmm, då kanske selet skulle bli för högt på höjden :hmm: Hur lång kan hon tänkas vara? 92-98 cm hög?
Jag kan återkomma om längd på onsdag då vi ska till bvc.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?