Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

camsch skrev:
noranora skrev:
Fryle skrev:Roligt att du gillade det, camsch. Jag kan inte se bilden, men jag vet ju vad som låg i paketet. :wink:
Jag kan inte heller se och jag är jättejättenyfiken! :lol:
Ser ni nu? Ändrade i ursprungliga inlägget....
Nu ser jag. :tumup:

(För den nyfikna kan jag berätta att teet heter Skurup Special och är inköpt i lokala butiken Porla Kusin (och det tog mig mer än ett år innan jag fattade att det står för pour la cuisine...))
Packat det mumsiga. Halvklar med pysselmaterialet. Imorgon kan jag äntligen köpa garn till projektet. Närmar sig. Tar med mitt on the road. Håll tummar för att jag får med rätt knappar! :wink:
Mumsigt och material klart, nu ska bara pysslet avslutas. Kanske hinner jag idag när jag jobbar hemma (eller är det meningen att man ska jobba då? :oops: )
Jag är inte ens halvvägs än :oops: så måste försöka bli klar i helgen. Får göra nåt som funkar att pyssla med i soffan/sängen tror jag, men fick en jättebra idé idag. 8) (Har legat dunderförkyld en vecka och typ orkat inget, men nu vill jag bli frisk och pigg - så det så!). Godsakerna har jag koll på, men pysselmaterialet klurar jag på fortfarande.
Binaem Skickat - Ej Fått
britt Ej Skickat - Ej Fått
camsch Ej Skickat - Fått
corona Skickat - Ej Fått
cyclotella Ej Skickat - Ej Fått
Exem Ej Skickat - Ej Fått
Exiteme Ej Skickat - Ej Fått
Fina Ej Skickat - Ej Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Skickat - Ej Fått
Kesti Ej Skickat - Ej Fått
Lojse Ej Skickat - Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat - Ej Fått
mimpen Ej Skickat - Ej Fått
nalimea Ej Skickat - Ej Fått
noranora Ej Skickat - Ej Fått
ScrapErica Ej Skickat - Ej Fått
sirisirius Ej Skickat - Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat - Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat - Ej Fått
Sus Ej Skickat - Ej Fått
zandrama Ej Skickat - Ej Fått
Pyssel och gott klart.
Och kanske en ny hobby till mig. :hide:

Mitt projekt är jag inte mycket längre med. Har pyttelite garn kvar så gör klart det. Det var slut på affär'n men gör nytt försök på måndag.
Jag är snart halvfärdig med pysslet. Tyvärr har jag kraschat lite, men jag hoppas ta igen mig och bli klar och kunna skicka i tid, annars vet ni. :|
zandrama skrev:Jag är snart halvfärdig med pysslet. Tyvärr har jag kraschat lite, men jag hoppas ta igen mig och bli klar och kunna skicka i tid, annars vet ni. :|
:heart:
Fryle skrev:
camsch skrev:
noranora skrev:
Fryle skrev:Roligt att du gillade det, camsch. Jag kan inte se bilden, men jag vet ju vad som låg i paketet. :wink:
Jag kan inte heller se och jag är jättejättenyfiken! :lol:
Ser ni nu? Ändrade i ursprungliga inlägget....
Nu ser jag. :tumup:

(För den nyfikna kan jag berätta att teet heter Skurup Special och är inköpt i lokala butiken Porla Kusin (och det tog mig mer än ett år innan jag fattade att det står för pour la cuisine...))
Porla Kusin :Hahaa: !
Kesti skrev:
Fryle skrev:Kestis paket ser ju spännande ut! Är det någon som fått det i sin låda än?

Nej :wink: . Det saknas gott. Idag är vi insnöade, så det blir klart i morgon :tumup: .
Ja, utan gott går det inte att skicka. 8)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?