Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
1
8%
2
Inga röster
0%
3
1
8%
4
5
38%
5
6
46%
Användarens profilbild
Av April
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Användarens profilbild
Av sanna73
Ingen som har en åsikt?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
VIll veta vad n tycker ni som har en.....berätta!!! :D
Användarens profilbild
Av emmahawk
Jag älskar våra! :loving: Från nyfött till stora barn. Canvasen i remmarna blir mjukare med tiden och är härligt slittåliga. Huvudstödets rundning omsluter ett sovande huvud ultimat tycker jag. Den breda sittdelen kan lätt rynkas ihop lite för ett mindre barn samtidigt som det förmodligen bidrar till att tajta till barnet så bra. Kozyn var vår första mei-tai och sen dess har ett stort antal andra sorter vandrat in och en hel del vandrat ut, men antalet kozys har utökats och jag kommer alltid att ha minst en :tumup:
Av Fia Lien
Jag upptäckte det här med sjal ganska sent, sex-sju månader var han när jag köpte min kozy. Jag har en med xl-band, för jag tänkte det kunde vara bättre för min man som är rätt stor, men nu har ju inte han burit alls... Jag tycker Kozyn är otroligt bekväm att bära i när man väl fått på den, men det är dock lite bökigt att knyta tycker jag, iaf när man kör på rygg, vilket jag gör mest. Kanske att det skulle vara lättare om jag haft kortare band, men då vet jag inte om de hade räckt till den ryggsäcksnytning som jag kör. Sen är min lille ganska otålig av sig när jag knyter på, men när det väl är klart och jag kommer utanför dörren är han oftast nöjd, brukar knyta så högt som möjligt så han kan kika över min axeln, då sitter han och "vickar" från sida till sida för att se så mycket som möjligt. Men en nackdel är också att det är krångligt att snöra av om han till exempel blir otålig under promenaden, eller om man vill stanna och gunga eller så. Det var lättare med honom på mage, men det är han nästan för tung för nu (9.5 kg). Jag har därför varit sugen på att testa någon färdig sele, ergo eller beco, som man inte behöver knyta om. Sammanlagt: väldigt skön att bära, lite meckig att få på och av.
Användarens profilbild
Av Crappy
Min absolut bästa MT! Jag och min man gnabbas om vem som skall få ha den. Från början bar min man alltid i patapum men efter att ha prövat Kozyn är det färdigt med sele. Skön, snygg och väldigt avlastanden.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag ger den en fyra! Snygg, bekväm, löjligt lätt att få på plats, avlastar bra trots ganska smala axelbanden. Litet minus för att den inte sitter riktigt så bra på ryggen som jag skulle önska, axelbanden har en tendens att glida när man har dem i kryss (och ryggsäck avlastar inte tillräckligt bra för mig).

Skulle tro att nackstödet är bäst för barn som är stora nog att hålla huvudet själva, för en nyfödd hade man nog velat ha något lite tajtare.
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Hittills min enda MT och jag är supernöjd, bär nästan bara i den. Tycker den avlastar mycket bättre än t ex Beco Butterfly men likvärdigt som Beco 4th Generation om man korsar banden på den.

Har bara burit på magen än så länge, kan alltså inte säga nåt om ryggen och ger den därför en fyra.
Användarens profilbild
Av hcvc
Kozy Draper var en riktig snygg-MT med sin panel i smalspårig manchester :love: ! Jag upplevde tyvärr att tyngden hamnade bara på axlarna och upplever MT med utbredbara band som mycket bättre. Även om jag är smal var axelbanden för korta för att räcka till tvist över rumpan och knyta bak vid magbärande (vilket klart också påverkade avlastningen negativt), räckte precis till det samma när jag knöt på rygg. Kändes för stor i början, när bebis bara var ett par, tre månader och det här med att rynka ihop sittdelen och vika runt midjebandet funkade dåligt för oss. Plus för att den kändes så oöm och tålig och var lättknuten. En svag 2:a för mig och då är ändå hänsyn tagen till utseendet...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?