Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

camsch skrev:Och jag är nästan klart med pysslet och det ätbara - men vad 17 ska jag skicka med för pysselmaterial?!?!

Personen i fråga pysslar med helt annat än mig vad jag har kunnat luska ut, så det är både så att jag inte har den typen av material hemma, och jag vet inte ens vad som skulle vara vettigt att köpa. :gaah:
personen kanske tycker att det vore kul att testa något nytt :D
Lojse skrev:
camsch skrev:Och jag är nästan klart med pysslet och det ätbara - men vad 17 ska jag skicka med för pysselmaterial?!?!

Personen i fråga pysslar med helt annat än mig vad jag har kunnat luska ut, så det är både så att jag inte har den typen av material hemma, och jag vet inte ens vad som skulle vara vettigt att köpa. :gaah:
:iagree: Det är nog alltid välkommet bland pysslare med nya inspirationskällor och inkörsportar till nya pysselvärldar! :tumup:
Smultronbarn skrev:
Lojse skrev:

:iagree: Det är nog alltid välkommet bland pysslare med nya inspirationskällor och inkörsportar till nya pysselvärldar! :tumup:
Nu har jag med hjälp av en kompis fixat till pysslet också. Då jag lägligt fått vabba idag hoppas jag kunna packa och skicka paketet idag :vågen:
Av corona
Binaem Ej Skickat - Ej Fått
britt Ej Skickat - Ej Fått
camsch Ej Skickat - Ej Fått
corona Skickat - Ej Fått
cyclotella Ej Skickat - Ej Fått
Exem Ej Skickat - Ej Fått
Exiteme Ej Skickat - Ej Fått
Fina Ej Skickat - Ej Fått
Fryle Ej Skickat - Ej Fått
keah Ej Skickat - Ej Fått
Kesti Ej Skickat - Ej Fått
Lojse Ej Skickat - Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat - Ej Fått
mimpen Ej Skickat - Ej Fått
nalimea Ej Skickat - Ej Fått
noranora Ej Skickat - Ej Fått
ScrapErica Ej Skickat - Ej Fått
sirisirius Ej Skickat - Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat - Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat - Ej Fått
Sus Ej Skickat - Ej Fått
zandrama Ej Skickat - Ej Fått
Jag behöver inhandla en detalj till mitt pyssel som jag tyvärr har i fel färg nu. Och samtidigt tänkte jag fixa pysselmaterialet. Det ätbara är uppätet :mums: :rodna: . Bäst att ordna strax innan det packas in :tumup: .

Jag funderar på om det är en bra idé att lägga ut en liten liten smygtitt :hmm: ? Själv är jag jättenyfiken på vad ni andra gör!
Kesti skrev:...
Jag funderar på om det är en bra idé att lägga ut en liten liten smygtitt :hmm: ? Själv är jag jättenyfiken på vad ni andra gör!
Jaaaaaa, gör det! Det är ju halva nöjet att få se en liten sneakpeak :tumup: , åtminstone när det inte är till en själv (för då är det ju roligast att få öppna :lol: )
Fryle skrev:Jag blir tokig!!! :gaah:

I fredags hade jag ordnat med allt. Pysslet var pysslat, gott och material inköpt... Sedan dess har jag letat efter det inköpta materialet. Pysslet och gottet ligger här och väntar på sällskap, men var tusan är det andra?

Om jag inte hittar det eller kommer till stan i rimlig tid tar jag av material jag har hemma. Men jag tycker detta är så irriterande. Tur att jag ändå är ute i rätt god tid.
Pysselmaterialet upphittat! :vågen: Det hade råkat hamna bland undangömda julklappar som inhandlats samtidigt. Idag packar jag och imorgon (om vägen är plogad :roll: ) skickar jag. Det kommer med ett litet extrapyssel som inspiration vad man kan göra med en del av materialet.
Fryle skrev:
Fryle skrev:Jag blir tokig!!! :gaah:

I fredags hade jag ordnat med allt. Pysslet var pysslat, gott och material inköpt... Sedan dess har jag letat efter det inköpta materialet. Pysslet och gottet ligger här och väntar på sällskap, men var tusan är det andra?

Om jag inte hittar det eller kommer till stan i rimlig tid tar jag av material jag har hemma. Men jag tycker detta är så irriterande. Tur att jag ändå är ute i rätt god tid.
Pysselmaterialet upphittat! :vågen: Det hade råkat hamna bland undangömda julklappar som inhandlats samtidigt. Idag packar jag och imorgon (om vägen är plogad :roll: ) skickar jag. Det kommer med ett litet extrapyssel som inspiration vad man kan göra med en del av materialet.
Det blev plogat idag, så nu är mitt paket iväg (ofotograferat) :tumup:
Binaem Ej Skickat - Ej Fått
britt Ej Skickat - Ej Fått
camsch Ej Skickat - Ej Fått
corona Skickat - Ej Fått
cyclotella Ej Skickat - Ej Fått
Exem Ej Skickat - Ej Fått
Exiteme Ej Skickat - Ej Fått
Fina Ej Skickat - Ej Fått
Fryle Skickat - Ej Fått
keah Ej Skickat - Ej Fått
Kesti Ej Skickat - Ej Fått
Lojse Ej Skickat - Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat - Ej Fått
mimpen Ej Skickat - Ej Fått
nalimea Ej Skickat - Ej Fått
noranora Ej Skickat - Ej Fått
ScrapErica Ej Skickat - Ej Fått
sirisirius Ej Skickat - Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat - Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat - Ej Fått
Sus Ej Skickat - Ej Fått
zandrama Ej Skickat - Ej Fått
Vad är kutym för pysselmaterial? Känns klent att posta ett garnnystan från Netto och få en turkisk yoghurtburk fylld med scrap-pyssel liksom.
Och det mumsiga? Ett hekto te mot ett halvkilo kaffe och hemmagjort godis i fem smaker.

På en höft bara?
Jag tycker också det är lite svårt att veta hur mycket man ska görs/pyssla/skicka. Men om du själv skulle bli glad för den mängd och pyssel du gjort/köpt så tror jag det blir jättebra. :D

Just nu är jag dunderförkyld och ligger hemma och orkar inget. :nys: Hoppas på att få ork till helgen att göra färdigt, inhandla och skicka. :tumup:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?