Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av litensoetis
Mammazenita skrev:
litensoetis skrev:
Mammazenita skrev:Jag har både en sues ( köpt beg här på forumet) och en mam jacka som jag fått av en kompis, men den är väldigt stor. Något jag kommit på är rätt skönt är att ha min vanliga vinterjacka, och sen sonen i manducan ovanpå, o sen över hela kalaset den stora xl mam jackan. Extra bra vid bilåkning då jag innan jag kombpå detta trick stod o frös i innekläderna vid uppsjalandet / selandet. :tumup: men det funkar säkert med en poncho åxå. Typ en filt man klipper hål i el dyl. Annars har jag ofta suses fleece med mam jackan ovanpå. Varmt o gott :heart:
Jag bär enbart på ryggen, ska tilläggas .
låter svettigt! :lol: :tumup: (säger jag som svettas i linne när det är typ +5 ute ;) )
Ja men när det är typ 10-15- grader tycker jag det går åt :wink:
jo iofs! :)
Av linjalflarn
Här funderas det vidare...
Kollae nu på dubbelpolo och hittade denna: http://www.babydesign.se/prod/Dubbel-fu ... 94/SWE/SEK Med ett bärskydd på det borde det ju bli varmt och gott! "Ryggfilten" måste ju hjälpa till att hålla ungen varm på ryggen.

Senaste dagarna har jag haft dottern i fleeceoverall innanför min vinterjacka. Vi svettas på magen och är man mer än 5min i en butik så svettas man överallt. Inte optimalt! Dock vill hon alltid slänga ut en eller två armar över min jackkant och då är det skönt att hon har varmt om armarna. Hur gör ni med bebistentaklerna vintertid?
Av litensoetis
linjalflarn skrev:Här funderas det vidare...
Kollae nu på dubbelpolo och hittade denna: http://www.babydesign.se/prod/Dubbel-fu ... 94/SWE/SEK Med ett bärskydd på det borde det ju bli varmt och gott! "Ryggfilten" måste ju hjälpa till att hålla ungen varm på ryggen.

Senaste dagarna har jag haft dottern i fleeceoverall innanför min vinterjacka. Vi svettas på magen och är man mer än 5min i en butik så svettas man överallt. Inte optimalt! Dock vill hon alltid slänga ut en eller två armar över min jackkant och då är det skönt att hon har varmt om armarna. Hur gör ni med bebistentaklerna vintertid?
osökt tänker jag babylegs på armarna! miniformat av benvärmare :tumup:
har du något spännande precis vid jackkanten eller hon vill bara lufta sig? om det är att hon vill pilla på något så ha något, typ ett halsband eller något, i lagom höjd att pilla på men att hon ändå har armarna innanför.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?