Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ashe skrev:Åh, nej vad tråkigt att jag missat det här.
Jag tycker det är trist jag med för det hade varit så skoj! Hittade denna tråden idag först och det verkar så kul! Så, ska vi göra slag i saken och ta varandra som bytarkompis så är vi med vi oxå? :mrgreen:
Åh jag börjar närma mig slutet på mitt pyssel! :D Det har kommit lite annat emellan men idag har jag haft lite tid emellan eldningar i kamin och öppna spisen, rasta hundar, fundera på hur höga snövallar det kan blåsa ihop osv... ;)
Jag blir tokig!!! :gaah:

I fredags hade jag ordnat med allt. Pysslet var pysslat, gott och material inköpt... Sedan dess har jag letat efter det inköpta materialet. Pysslet och gottet ligger här och väntar på sällskap, men var tusan är det andra?

Om jag inte hittar det eller kommer till stan i rimlig tid tar jag av material jag har hemma. Men jag tycker detta är så irriterande. Tur att jag ändå är ute i rätt god tid.
Mitt testpyssel blev inte så bra så måste nog tänka om lite... :hmm:

Men här är mina mått, kom på att jag glömt lägga in dem:
Huvudmått 57 cm
Handbredd 8,5 cm (svårmätt tycker jag, men har rätt små men breda händer enl mig)
Skostorlek 38,5
Jag funderar också på hur mycket tid man bör lägga på pysslet utan att behöva skämmas. Jag tyckte jag hade en klockren idé, men det tog så lite tid att jag nu börjat på en annan grej.
Äta och pyssla har jag inte hunnit fundera på än...
Jag är nästan klar med mitt pyssel, men liksom. Garnet är slut och jag har ingen garnaffär i närheten, så det blir lite sådär haltande. :roll: Borde hinna i tid ändå dock.
Och jag är nästan klart med pysslet och det ätbara - men vad 17 ska jag skicka med för pysselmaterial?!?!

Personen i fråga pysslar med helt annat än mig vad jag har kunnat luska ut, så det är både så att jag inte har den typen av material hemma, och jag vet inte ens vad som skulle vara vettigt att köpa. :gaah:

Ska försöka göra klart det pyssliga i helgen.
Det är jag riktigt nöjd med, kommer nog göra något liknande till mig själv. Efter flytt.
(Om någon har missat så flyttar vi om mindre än 2 veckor).
nalimea skrev:Jag är nästan klar med mitt pyssel, men liksom. Garnet är slut och jag har ingen garnaffär i närheten, så det blir lite sådär haltande. :roll: Borde hinna i tid ändå dock.
Har en del garn liggandes som jag inte hunnit börja göra någt med. Vad behöver du? JAag kanske kan hjälpa dig?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?