- fre nov 30, 2012 15:13
Ellevill är ju väldigt poppis numera
Speciellt Ellevill Zara. Jag skulle våga påstå att den är värd att testas, gillat den väldigt mycket!

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ankhiana skrev:Theos: Jag får bara kapa tråden lite här och fråga dig vad det är för sjal du har på din loggbild? Den var ju bara förDet är en Girasol chichi red
theos skrev:Jag har nästan bara Girasoler så det blir mitt tips!Tycker att Girasolerna verkar vara i samma kvalla nu som 05/07, dvs mjuka och flanelliga, och rätt stretchiga och följsamma tycker jag. Skillnaden skulle vara att det finns så många fina färgställningar numer!
Ankhiana skrev:Theos: Du har ingen fin bärbild man kan se lite bättre kanske?Pm:at![]()
Trådstartare: Jag tycker om ganska många olika märken men min Ellevill Zara, Amazonas Carry Sling och Lennylamb är utan tvekan värt att ta en titt på.Förlåt att jag snor din tråd lite här också...
CrazyMagpie skrev:Ja det finns fööör många! Man får ju bara massa ha-begärtheos skrev:Jag har nästan bara Girasoler så det blir mitt tips!Tycker att Girasolerna verkar vara i samma kvalla nu som 05/07, dvs mjuka och flanelliga, och rätt stretchiga och följsamma tycker jag. Skillnaden skulle vara att det finns så många fina färgställningar numer!
Åsita skrev:Jätte fin! Finns den i blå färgskala med?Om du letar efter något liknande i blått så kan jag tipsa om Girasol's Antiqua
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?