Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ashe
Äh, men lägg av vad snygga! :love:
Hur svårt är det att få till sånadär snygga?
Jag kan ju sticka, men är inte jättebra på det tyvärr. Tror ni jag skulle klara det?
Användarens profilbild
Av Fryle
Ashe skrev:Äh, men lägg av vad snygga! :love:
Jag kan ju sticka, men är inte jättebra på det tyvärr. Tror ni jag skulle klara det?
Inte svårt alls skulle jag säga. Man bör behärska aviga, räta, ökningar och minskningar.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
melon - :app: :app:

Kikade lite snabbt på mönstret - visst borde det gå att skala upp ytterligare nån storlek relativt enkelt?
Fryle skrev:
Inte svårt alls skulle jag säga. Man bör behärska aviga, räta, ökningar och minskningar.
Du får hänga på eftersläntrar-KALen sen - för oss som inte hade tid första gången! :tumup:
Användarens profilbild
Av Ashe
Fryle skrev:
Ja, och det ska jag nog kunna klara av. Har inte stickat på väldigt länge, men jag får friska upp minnet. :tumup:
Användarens profilbild
Av Ashe
CrazyMagpie skrev:melon - :app: :app:

Kikade lite snabbt på mönstret - visst borde det gå att skala upp ytterligare nån storlek relativt enkelt?
Fryle skrev:
Du får hänga på eftersläntrar-KALen sen - för oss som inte hade tid första gången! :tumup:
Ja, men känner jag mig själv rätt så kommer jag börja, men inte bli klar förrän år 2022 eller nått.
Användarens profilbild
Av zandrama
Alltså, jag måste sticka byxor till mig själv. Men jag stickar nog på 4-5 mm nånting, annars kommer jag ALDRIG bli klar. :roll:
Och börjar gör jag nog inte förrän efter byår nångång, så de blir klara till nästa vinter. 8)
Av Smultronbarn
Gudars vad fina saker ni gör! :love:

Jag skulle behöva ett par yllemamelucker eller cykelbyxor. Är inte en jättefena på stickmönster men kanske ska haka på här så att jag kan få hjälp om jag behöver längs vägen. :tumup:

Tror ni man kan ta ett mönster som börjar från midjan och sticka mer så långt som man vill ha dem? :hmm:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?