Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Jag är nybörjare på sjalar, har endast provat Tri cotti, den gillade jag inte, tror att den är för stor för mig.
Nu vill jag prova en riktig sjal i stället.
Min dotter är två månader och väger nästan 6kg. Jag är 178cm lång och smal, får ganska lätt ont i axlarna/ryggen.
Jag vill ha en sjal som fungerar att bära längre stunder i.
Har läst att många är nöjda med Looma Sino, är den ett bra val för oss eller ska jag satsa på en vävd sjal direkt i stället?
När på ett ungefär kommer jag att behöva byta till vävd sjal om jag väljer att köpa en Sino?

/Jenny.
Jag bytte när han var sådär tre månader. Jag vet att jag bar i trikå vid fyra månader också, men det var ganska hoppigt. Nu hade jag visserligen inte Sino utan Minimundus.

Två fördelar med trikå är att man kan knyta färdigt sjalen först och sätta i bebisen sen, och att man inte behöver vara riktigt lika noga med knytningen.

Det beror väl lite på vad du ska ha sjalen till också, om du tänker gå långa promenader i rask takt så ska du nog ha en vävd direkt, om du ska vara hemma och mysbära kanske det passar bättre med trikå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?