Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

nalimea skrev:Jag är otålig och Maddemoa har inte varit inne sedan 24e.

Om ingen misstycker lottar jag gärna mär ungarna lagt sig och skickar pysselpartnet ikväll. Så får adresserna komma i efterhand helt enkelt.

Tankar på det?
Ja, jag gillar idén. Har inte jättemycket tid framöver, och skulle vilja få komma igång... :tumup:
camsch skrev:
nalimea skrev:Jag är otålig och Maddemoa har inte varit inne sedan 24e.

Om ingen misstycker lottar jag gärna mär ungarna lagt sig och skickar pysselpartnet ikväll. Så får adresserna komma i efterhand helt enkelt.

Tankar på det?
Ja, jag gillar idén. Har inte jättemycket tid framöver, och skulle vilja få komma igång... :tumup:
kör på! :tumup:
Maddemoa skrev:Tog 2åringen till hjälp och vi har nu lottat :tumup:
Börjar skicka ut pm på en gång :tumup: Hinner jag inte alla innan läggning (då jag också lär somna för jag är totalt slut) så fortsätter jag i morgon.

Vad roligt att vi blir så många! 22st :vågen:
Det var absolut inte illa ment att heja på Nalimeas erbjudande om att lotta åt dig. Det kan köra ihop sig rejält :heart:

Jag är bara lite otålig då jag hade hoppats på att haft min byteskompis redan igår (jag har sy/pysseljunta på måndagar med en kompis) och då inte kunde göra mer än spåna lite...
Flyttar snart och vill helst bli klar med detta innan värsta kaoset.
camsch skrev:
Maddemoa skrev:Tog 2åringen till hjälp och vi har nu lottat :tumup:
Börjar skicka ut pm på en gång :tumup: Hinner jag inte alla innan läggning (då jag också lär somna för jag är totalt slut) så fortsätter jag i morgon.

Vad roligt att vi blir så många! 22st :vågen:
Det var absolut inte illa ment att heja på Nalimeas erbjudande om att lotta åt dig. Det kan köra ihop sig rejält :heart:

Jag är bara lite otålig då jag hade hoppats på att haft min byteskompis redan igår (jag har sy/pysseljunta på måndagar med en kompis) och då inte kunde göra mer än spåna lite...
Flyttar snart och vill helst bli klar med detta innan värsta kaoset.
Nej, jag ta inte illa upp på något vis :heart: Tycker att det var bra av henne att ta tag i det. Och sedan så pinsamt att jag glömde :oops: Skulle ju ha lottat i söndags... :rodna: Hade nog inte kunnat sova i natt om jag inte lottat ikväll.
Ungarna sover och jag skulle precis sätta mig med lappar. Skönt att jag slapp! :tumup:
Hur bär ni er åt när ni bestämmer vad ni ska göra? :hmm:
Tack för byteskompisarna Maddemoa! :D

Och nalimea, när jag såg vilken byteskompis jag fick så tänkte jag nog att jag skulle använda en pysselteknik som hon inte brukar sig så mycket av (vad jag vet i alla fall). 8)
Jag behöver veta:
* har du/ni julgran hemma och/eller brukar ni julpynta?

* använder du smycken? Om ja; vad?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?