Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mattlo
Det går inget bra för mig med julklappsproduktionen :cry: Stressen börjar bli påtaglig.
Användarens profilbild
Av filijox
mattlo skrev:Det går inget bra för mig med julklappsproduktionen :cry: Stressen börjar bli påtaglig.
:klappa: det blir vad det blir, ingen vinner på att du är stressad och mår dåligt över det. Jag försöker släppa så mycket jag kan av sådan stress och press för att orka. :heart:
Användarens profilbild
Av Stream
mattlo skrev:Det går inget bra för mig med julklappsproduktionen :cry: Stressen börjar bli påtaglig.
Vad har du för planer?
Användarens profilbild
Av Evasleva
Jag håller på att göra egna kalendrar med bilder. Det går ju enkelt att beställa från nätet om man vill men jag tycker det blir lite roligare så här :)

Jag har också beställt bivax för att göra eget cerat. Det har jag inte gjort tidigare. Ska bli spännande!
Användarens profilbild
Av noranora
Jag är snart klar med raggsockorna till svärmor. Och i dag sitter N och jag och pärlpysslar, har blivit ett halsband (N gjort) och stickmarkörer (jag gjort) och ska bli något smycke också.
Användarens profilbild
Av mattlo
filijox skrev:
:klappa: det blir vad det blir, ingen vinner på att du är stressad och mår dåligt över det. Jag försöker släppa så mycket jag kan av sådan stress och press för att orka. :heart:
Tack :heart: Det är svårt att släppa. Vill inte köpa, pga vill inte bidra till konsumtionssamhället blablabla, men vill ju ändå gärna ge något för att visa omsorg och kärlek..
Stream skrev:Vad har du för planer?
Lite för många kanske :rodna: Ljusstöpningen kom jag äntligen igång med igår, tänkte att det skulle bli klappen till kusinfamiljer och morföräldrar och såna. Sen sockor till systern, en sjal till mamma, nånting till min andra syster, nånting rätt stort/fint/bra till tioåriga lillebrorn för det bruuukar han få. Nånting till sambon... Sen ett gäng barn som ska få lite utklädningskläder och slime... Har pinterestat de flesta av mina idéer här: http://pinterest.com/mattloutbult/julklapp/
Användarens profilbild
Av SaraLj
Nu har vi kommit igång med tillverkningen återkommer snart med bild.
Användarens profilbild
Av Faegis
Det hemgjorda jag ger bort i jul blir en virkad sjal till min syster (att ha när hon är ute och röker) och en eller ett par broderade sittunderlägg av filtade tröjor till min pappa (jag ska kanske prova på yllebroderier för första gången).
Sjalen är på god väg, men underläggen är inte i närheten av påbörjade.
Användarens profilbild
Av noranora
Nä, men nu börjar det röra på sig här i julklappstillverkningen. Raggisar till svärmor är klara:
Bild

Har stickat en hel och en femtedel på vantar till en kompis med ugglemönster, utgår från de här:
http://www.ravelry.com/patterns/library/give-a-hoot
Stickade i svart Nepal och med gula knappar.

Till samma kompis håller jag på att nålfilta en sjöjungfru. (Hon får många presenter för hon fyller år precis före jul.)

Till farmor (som också fyller före jul) blir det en fotobok med bilder från hennes trädgård.

Till pappas fru har jag gjort ett halsband.
Användarens profilbild
Av little_me
Planen är följande men verkligen i mån av tid och ork!
-ninjakläder till sonen
-huvtunika till syster
-kylskåpspoesi till farmor och pojkvän
-notebook till farmor och pojkvän
-tshirt till pojkvän
-KANSKE thailändska fiskarbyxor till pojkvän
-KANSKE tshirt till syster.
Användarens profilbild
Av CAKirre
Funderar på att göra några tygtyngder till svärmor i julklapp.
Har letat reda på stenar i bra format och ska tova in dem och sedan ev brodera på dem. Inspirerad av denna och denna
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?