Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Maddemoa skrev:
kvarnkvik skrev:
glis skrev:Jag lyssnade på poden avsnitt 6, himla mysig lyssning. Och så känns det stort att känna en som är nämnd! Hihi
Jag känner att jag vill nörda in mig ordentligt efter att ha lyssnat på alla 6 poddarna i helgen :mrgreen:
Har bara kommit till nr 3 ännu. Lyssnade när jag vek tvätt igår och maken undrade vad i hela världen det var jag lyssnade på. :lol: Får bli lyssning via datorn för mig för jag får inte igång den varesig på telefonen eller plattan :hmm: Kanske inte funkar när man har android :hmm:
Det funkar på min platta (inte en Ipad, då är det väll android/ noll koll)
Av Ponyo
majo0322 skrev:
Ponyo skrev:Någon som har bra mönster på babysockor, stickor 3.
Helst utan häl. Typ sådana där twistade.
Ungefär 36-40 maskor. Sticka tre varv 2r 2a, förskjut en m. 15 cm blir korta sockar -- 18-20 ung knähöga (man kan vika ner i början.

Dropsmönstret är ok. Minns bara inte vilken tidning.
Hur avslutar man dem?
Ponyo skrev:
majo0322 skrev:
Ungefär 36-40 maskor. Sticka tre varv 2r 2a, förskjut en m. 15 cm blir korta sockar -- 18-20 ung knähöga (man kan vika ner i början.

Hur avslutar man dem?
Jag brukar ta ihop två och två på vartannat varv, ungefär. I resår om det ser snyggt ut. Det ska bli en ganska rund tå.

Dropsmönstret finns här: http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 10&lang=se
Av Ponyo
majo0322 skrev:
Ponyo skrev:
majo0322 skrev:

Hur avslutar man dem?
Jag brukar ta ihop två och två på vartannat varv, ungefär. I resår om det ser snyggt ut. Det ska bli en ganska rund tå.

Dropsmönstret finns här: http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 10&lang=se
Tack! :tumup:
Behöver lite hjälp att hitta ett passande mönster till en sjal/halsduk som passar till min mössa Bild
Har ganska mycket garn kvar (ffa petrol) så jag tänkte att nått matchande att ha runt halsen vore bra.
Har kollat lite på Pyttipanna som har sina fördelar men jag tror att jag tycker den blir för smal, lite för mycket halsduk...
Användarens profilbild
Av MuuM
Hörni Glis, Kvarnkvik, Melon och andra i Småland/Västergötland. Hur ser det ut med mellandagsstickning i år? Vi stannar nog inte så mycket längre än till den 27, möjligen kan jag sträcka mig till den 28 om jag får trevligt sällskap. ;-) Egen tråd?
Av mly
MuuM skrev:Hörni Glis, Kvarnkvik, Melon och andra i Småland/Västergötland. Hur ser det ut med mellandagsstickning i år? Vi stannar nog inte så mycket längre än till den 27, möjligen kan jag sträcka mig till den 28 om jag får trevligt sällskap. ;-) Egen tråd?
Å jag vill jätte gärna, vart befinner du dig Muum?
Användarens profilbild
Av tweed
mly skrev:
MuuM skrev:Hörni Glis, Kvarnkvik, Melon och andra i Småland/Västergötland. Hur ser det ut med mellandagsstickning i år? Vi stannar nog inte så mycket längre än till den 27, möjligen kan jag sträcka mig till den 28 om jag får trevligt sällskap. ;-) Egen tråd?
Det vore ju jättekul! Undrar om jag kan göra mig av med familjen så att vi kan vara här iår :think:
Användarens profilbild
Av MuuM
mly skrev:
Under julen i Gölingstorp.
Användarens profilbild
Av Mosan
Någon som vill mellandagssticka i Sthlm, och gosa med min nyföding? :lol:
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Någon som vill mellandagssticka i Sthlm, och gosa med min nyföding? :lol:
Jag! :vågen:
Men jag tar med min egna :loving:
:) jag vill gärna, både sticka och gosa
Användarens profilbild
Av melon
MuuM skrev:
mly skrev:
Under julen i Gölingstorp.
:shock: <---- Jag håller koll på er. Hojta om jag ändå missar en ny tråd.
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?