Jamen ok då. Jag är med.
Binaem Pysslar gärna i garn och tyg och ibland papper & pärlor (men ganska sällan). Gillar färgglatt. Fyra barn (se signatur), inga allergier, dricker bara svart te. Har marsvin.
camsch - Syr mest, gillar även att pyssla (och har barn som älskar allt pyssel) men kan inte virka, gillar inte höstfärger. Dricker helst kaffe och undviker socker, gillar även te. Gillar naturmaterial men klarar inte ull mot kroppen.
corona - pysslar gärna i garn, tyg eller papper, gillar jordnära färger. Tre barn (se min signatur), inga egna allergier men laktosintolerans i familjen, dricker både kaffe och te. Har pälsdjur.
cyclotella - stickar, virkar, nålbinder, broderar och syr, målar och ritar och pysslar med papper. Älskar folklore/kurbits/allmoge-mönster, gillar jord- och naturfärger (ja, alla färger egentligen) och glitter

Dricker kaffe och älskar godis och alla typer av godsaker. Allergisk mot katter, men ingen fara så länge det inte är garn av kattpäls som används.
Exiteme- Älskar färgglatt. Ogillar höstfärger. Gillar grönt, rött & vitt te. Och kaffe. Inga allergier förutom gräs, och det är nog inte aktuellt i detta bytet. *S*
Fryle - Pysslar med garner och tyger i naturmaterial, gillar glada färger och höstfärger. Allergisk mot nötter, men
spår av går bra, liksom mandel, kokos och jordnötter. Dricker te med smak och kaffe i hela bönor.
Lojse -pysslar istortsätt med de flesta typer av pyssel, men provar gärna nytt. alla färger välkomna, inga allergier!
keah - pysslar mest med garn och tyg, inte förtjust i pastellfärger, ett barn som inte riktigt nått pysselålder, två papegojor som tycker om att gnaga på saker, dricker te, älskar saltlakrits och choklad, tycker om att prova ovanliga marmelader
Maddemoa- Stickar och virkar, syr en del. Gillar starka färger och använder mig helst av material med övervägande naturligt innehåll som bomull, ull, lin. Dricker te, grönt och svart och är chokladberoende. Är allergisk mot nötter (klarar "spår av") och pälsdjur men det går bra så länge det pysslade inte är gjort av kattpäls. Har 3 barn, men vill helst ha något som är bara till mig.
mimpen - syr mest, men har scrappat förut och har mycket såna grejer också. Sticka och virka är inte riktigt min grej (får ont i axlarna!) Gillar starka och klara färger. Dricker både te och kaffe, och älskar godis. Har tre barn. Och inga allergier som påverkar nånting
nalimea - stickar, virkar och klipp-klistrar
när det alls finns tid att pyssla något. Inte det här året alltså... Gillar jordnära höstiga färger, brunt, orange, grönt, samt lila. Dricker bara kvalitétskaffe, spårbart, men gillar även gott te. Hade blivit glad för choklad, men här finns nog gott om de som skulle gilla det mer. Två barn, och om det är något till lilla måste stora få (dock inte omvänt) men jag hade ju gillat något till mig också så klart. Inga djur och inga allergier.
noranora är en pysselgalning av stora mått som pysslar med det mesta och det jag inte pysslar med provar jag gärna på. (Det enda jag på rak arm kommer på att jag inte *inte* vill ha är akrylgarn, men annars gillar jag typ allt i pysselväg

.) Färger - i princip allt uppskattas här. Dricker inte kaffe och just nu inte heller te. Äääääälskar choklad. Ingen allergi. Har en dotter på 4,5 år och en bebis i magen (som ska komma i mars).
ScrapErica -Pysslar gärna med scrapbooking, vid symaskinen och med stickor. Gillar naturmaterial och tycker om alla färger utom brunt. I mat och dryckväg gillar jag det mesta utom torkad frukt. Har ett litet barn på tre månader, fyra när bytet avslutas.
sirisirius - virkar, tovar, pärlar. Älskar höstfärger i grönt, lila, orange, brunt. Dricker kaffe och te, älskar choklad och lakrits. Föredrar naturmaterial. Tål inte gluten och vete.
Smultronbarn - syr, stickar/virkar, papperspysslar och pärlar. Gillar lila, fuchsia och grönt bäst, men alla färger är välkomna. Dricker både the och kaffe, gillar både lakritz, choklad och sött/surt. Har ett barn.
(Kattallergi finns i familjen, men brukar gå bra bara vi vet om och kan "rolla av" det).
Snurrfian -stickar, virkar, papperspysslar, tovar ull, nosar lite på smyckenstillverkning.

Gillar nästan alla färger men inte för pastelligt. Dricker kaffe, the och älskar choklad och saltlakrits, men äter det mesta i godisväg!

Inga allergier för något!
Sus Gillar att sticka och virka, har precis börjat brodera, gillar att pyssla med pärlplattor, papper eller lite vad som helst. Har dåligt med tid och tålamod, så föredrar saker som inte är för stora projekt. Har 3 barn som älskar att pyssla!. Jag dricker inte kaffe, men desto mera The. Älskar choklad och lakrits. Vi har inga allergier, men det bor en katt hos oss så katthem kan medfölja härifrån.