Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Cillan skrev:
kronärtskocka skrev:Då satsar du på en M 4,7 som du var inne på! Då vet du att den verkligen räcker och du kan göra knytningar som kräver längre framöver också :tumup:
Kommer den att räcka då?
Ska den göra. Jag har mest 4,7:or och de har funkat även när jag haft större storlekar än 40. 4,7 räcker även till dubbel hammock om även om svansen blir kort. ( Jag har nu ca 40-42 i stl.) Här har du en tabell över vad de olika längderna räcker till:
http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=31

Vrikkesikker kan dock behöva en längre sjal:
http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_ ... sikker.htm

Men med en 4,7:a kommer du långt och kan knyta det mesta!
Användarens profilbild
Av Cillan
Tror det står 4,6 på deras hemsida men 10 cm är väl kanske inte så mycket.

Den tabellen hade jag missat. Omslutet kryss funkar bara till storlek 40 (det är väl fwcc?) men jag har 36-38 eller s-m i tröjor (beror lite på vilka tröjor det är, hm amnibgströjor t ex är s tight (nästan korvskinnsvarning) och m inte tight men fullt användbar (men får absolut inte vara större)).

Har helt glömt fråga men är det någon stretch i lenny lambs vävda? Tup på tvären eller så. Det kanske det är på alla vävda?
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Vår bebina är 4,6 meter och när jag provade igår räckte det till att bära treåringen i dubbel hammock på rygg. Så de där 10cm gör inte någon skillnad. (Jag är någon kortare än dig 168cm men större på bredden.)

Har ingen Lenny Lamb men de är vävda på samma sätt som andra randiga sjalar ex. didymos, girasol mfl. och vävsättet ger viss stretch på diagonalen, inte som en trikå på långa vägar, men mer stretch jämfört med ett vanligt vävt tyg. De flesta vävda sjalar är vävda så det har viss stretch.
Användarens profilbild
Av Cillan
Du det är nog jag som är kortare än dig 156 cm (har jag skrivit något annat har jag nog snubblat på tangenterna).

Men det låter ju som att M skulle bli bra för mig.

Jag har glömt tacka för all info på mina oerfarna frågor :wink:
Av mly
Cillan skrev:Du det är nog jag som är kortare än dig 156 cm (har jag skrivit något annat har jag nog snubblat på tangenterna).

Men det låter ju som att M skulle bli bra för mig.

Jag har glömt tacka för all info på mina oerfarna frågor :wink:
Det va jag som pratade om min längd och va längre å M räcker för mig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?