Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ponyo skrev:Precis, Rowan cashsoft.melon skrev:Vad mjukt det var. Vad är det för garn?Ponyo skrev:Tack för gula garnet MelonMen så söta
Nu är mina ulljeans klara. Superdålig bild. Får ta ny bättre imorgon.
![]()
Kul att garnet kom till användning.
Kändes som ett cashmerino, som sublime.
kvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
kvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
mly skrev:Tack, jag hade för mig det, men jag kunde inte hitta några i de butiker jag kollade. Fast jag vet inte om jag kanske borde ha metall, jag är ju så slarvig med mina stickor och lägger dem lite hur som helst i soffan och såkvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
Edit: Här http://www.staketshantverk.com/fasta-rundstickor/
kvarnkvik skrev:Jag pratde med hon på stäket om det på syfestivalen, om varför det inte fanns 2,5 i de utbytbara stickorna, därför jag hade koll. Jag vet precis hur det är, jag har bara 4 strumpstickor kvar trots att det va med 6st från början. Metall är ju bättre på så sätt men de är ju så sköna att sticka med.mly skrev:Tack, jag hade för mig det, men jag kunde inte hitta några i de butiker jag kollade. Fast jag vet inte om jag kanske borde ha metall, jag är ju så slarvig med mina stickor och lägger dem lite hur som helst i soffan och såkvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
mly skrev:Garnlagret har knitpro metall med fasta kablar. Jag hade varit livrädd för att 2,5 skulle gå av om jag stickade med trästickor.kvarnkvik skrev:Jag pratde med hon på stäket om det på syfestivalen, om varför det inte fanns 2,5 i de utbytbara stickorna, därför jag hade koll. Jag vet precis hur det är, jag har bara 4 strumpstickor kvar trots att det va med 6st från början. Metall är ju bättre på så sätt men de är ju så sköna att sticka med.mly skrev:Tack, jag hade för mig det, men jag kunde inte hitta några i de butiker jag kollade. Fast jag vet inte om jag kanske borde ha metall, jag är ju så slarvig med mina stickor och lägger dem lite hur som helst i soffan och såkvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
Mosan skrev:Hur är addi i vajern jämfört med knitpro? Jag gillade beskrivningen att de inte är så blanka som andra metallstickor, för jag stickar rätt löst och maskorna vill gärna halka av stickorna. Och så beställer jag gärna från garnkorgen, har lite annat jag vill ha därifrån också.mly skrev:Garnlagret har knitpro metall med fasta kablar. Jag hade varit livrädd för att 2,5 skulle gå av om jag stickade med trästickor.kvarnkvik skrev:Jag pratde med hon på stäket om det på syfestivalen, om varför det inte fanns 2,5 i de utbytbara stickorna, därför jag hade koll. Jag vet precis hur det är, jag har bara 4 strumpstickor kvar trots att det va med 6st från början. Metall är ju bättre på så sätt men de är ju så sköna att sticka med.mly skrev:Tack, jag hade för mig det, men jag kunde inte hitta några i de butiker jag kollade. Fast jag vet inte om jag kanske borde ha metall, jag är ju så slarvig med mina stickor och lägger dem lite hur som helst i soffan och såkvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
http://www.garnlagret.se/stickor/rundst ... va-metall/
kvarnkvik skrev:Enda jämförelse mellan vajrarna jag har är mot den "lösa" knitpro vajern och då gillar jag skarpt addi, jag upplever den som mjukare och förljsammare än knitpro.Mosan skrev:Hur är addi i vajern jämfört med knitpro? Jag gillade beskrivningen att de inte är så blanka som andra metallstickor, för jag stickar rätt löst och maskorna vill gärna halka av stickorna. Och så beställer jag gärna från garnkorgen, har lite annat jag vill ha därifrån också.mly skrev:Garnlagret har knitpro metall med fasta kablar. Jag hade varit livrädd för att 2,5 skulle gå av om jag stickade med trästickor.kvarnkvik skrev:Jag pratde med hon på stäket om det på syfestivalen, om varför det inte fanns 2,5 i de utbytbara stickorna, därför jag hade koll. Jag vet precis hur det är, jag har bara 4 strumpstickor kvar trots att det va med 6st från början. Metall är ju bättre på så sätt men de är ju så sköna att sticka med.mly skrev:Tack, jag hade för mig det, men jag kunde inte hitta några i de butiker jag kollade. Fast jag vet inte om jag kanske borde ha metall, jag är ju så slarvig med mina stickor och lägger dem lite hur som helst i soffan och såkvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
Juliusdotter skrev:kvarnkvik skrev:Enda jämförelse mellan vajrarna jag har är mot den "lösa" knitpro vajern och då gillar jag skarpt addi, jag upplever den som mjukare och förljsammare än knitpro.Mosan skrev:Hur är addi i vajern jämfört med knitpro? Jag gillade beskrivningen att de inte är så blanka som andra metallstickor, för jag stickar rätt löst och maskorna vill gärna halka av stickorna. Och så beställer jag gärna från garnkorgen, har lite annat jag vill ha därifrån också.mly skrev:Garnlagret har knitpro metall med fasta kablar. Jag hade varit livrädd för att 2,5 skulle gå av om jag stickade med trästickor.kvarnkvik skrev:Jag pratde med hon på stäket om det på syfestivalen, om varför det inte fanns 2,5 i de utbytbara stickorna, därför jag hade koll. Jag vet precis hur det är, jag har bara 4 strumpstickor kvar trots att det va med 6st från början. Metall är ju bättre på så sätt men de är ju så sköna att sticka med.mly skrev:Tack, jag hade för mig det, men jag kunde inte hitta några i de butiker jag kollade. Fast jag vet inte om jag kanske borde ha metall, jag är ju så slarvig med mina stickor och lägger dem lite hur som helst i soffan och såkvarnkvik skrev:Knit pro finns väl som vanlig rundsticka i storlek 2,5?CrazyMagpie skrev:Är själva spetsarna normallånga? För mina addiclick lace är korta och det gillar jag intekvarnkvik skrev:Men just nu är jag sjukt irriterad på den stela vajern i mina 2,5or som har en jobbig stel vajer och jag vill ha en ny. Tips på 2,5 or med bra vajer? Känns surt att inte kunna bara köpa ett par nya knitpro spetsar i rätt grovlekJag var på jakt efter samma sak för inte så länge sedan och fick då tipsen (bla från Ellla) om Addi lace!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?