Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var köper man gulliga trikåtyger för en sansad penning? Gärna flera tips. Vad behöver man mer för att tex sy en mössa? Finns det några typ tutorials (svenska) på nätet? Är helkass på att sy men är lite sugen på att prova på att göra nåt litet.
Jag tycker Stoff och Stil har trevliga prisvärda trikåtyger. Ingen superkvalitet, men tillräckligt bra för mig.

Annars finns Kameleont Design, Strömming och JNY, tex.
Fryle skrev:Jag tycker Stoff och Stil har trevliga prisvärda trikåtyger. Ingen superkvalitet, men tillräckligt bra för mig.

Tack! Men på stoff o stil, var hittar man trikåtygerna? Var nyss in där.
Carolinah skrev:
Fryle skrev:Jag tycker Stoff och Stil har trevliga prisvärda trikåtyger. Ingen superkvalitet, men tillräckligt bra för mig.

Tack! Men på stoff o stil, var hittar man trikåtygerna? Var nyss in där.
http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode ... up_id=7516
Här
Eller menar du i fysisk butik?
Menade internet, tack! Nån som vet var Drutten tyg o Glada elefanter finns?
Menar du elefanterna Znoks har haft är de slut och hårt eftertraktade hos tygsamlare. Annars har du Ohlssons, Jofotex, jonic, liandlo och znok som har många fina trikåtyger för ex mössömnad. Alla dessa har webbutik.
Jag beställde från en som ska sy åt mig istället, i tyget m fototryck fr Stoff o Stil, pingviner o isbjörnar. Insåg att jag verkligen inte kan sy men jag glömmer bort det emellanåt :)
Jag har testat, många gånger. Kan säkert lära mig, men tålamod o noggrannhet som är viktigt när man ska sy är inte direkt några framträdande egendkaper hos mig :) Alla duktiga som syr ska väl ha folk att sy åt också :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?