Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Anna Ej skickat - Ej fått
Dorotea Skickat - Ej fått
Ellynil Skickat - Ej fått
Kyltsi Ej skickat - Ej fått
Little_me Ej skickat - Fått
Lojse Skickat - Ej fått
Maddemoa Ej skickat - Ej fått
mimpen Ej skickat - Ej fått
nalimea Ej skickat - Ej fått
Smultronbarn Ej skickat - Ej fått
Snurrfian Ej skickat - Ej fått
zmurfan Ej skickat - Ej fått

När man skickat eller fått ändrar man i listan till Skickat respektive Fått
Precis efter jag hade packat mitt byte insåg jag att jag hade glömt ta kort. :roll:
Jag orkade inte öppna och packa om det heller så det blir ingen sneakpeak, tyvärr... :oops:
Jag fick ett jättefint paket i postboxen i fredags! Tack! :heart: Det var jag som lottade ut men har nästan glömt...men visst är det dig Lojse jag ska tacka? :D Ska prova den imorrn!

Ville bara meddela att själva omslaget var väldigt trasigt, så att om det var något mer i (typ en lapp eller fler pyssel) än den gosiga sjalkragen så har det tyvärr ramlat ut. :?
Användarens profilbild
Av Lojse
Smultronbarn skrev:Jag fick ett jättefint paket i postboxen i fredags! Tack! :heart: Det var jag som lottade ut men har nästan glömt...men visst är det dig Lojse jag ska tacka? :D Ska prova den imorrn!

Ville bara meddela att själva omslaget var väldigt trasigt, så att om det var något mer i (typ en lapp eller fler pyssel) än den gosiga sjalkragen så har det tyvärr ramlat ut. :?
nä, jag glömde nog lapp.. men det måste ha vart med om en rejäl resa då(dels att det tog långtid och var trasigt) glad att det kom fram.. hoppas att du får användning för den! :tumup:
Jag vet inte om jag hinner klart innan deadline. Förvarnar härmed om att ett paket kan hända bli lite senare. Men jag kämpar på för att iaf försöka bli klar i tid. Har just nu en förkylning att bota med. Orken tryter fort då.
Nu har jag tänkt börja. :roll:

Om man får välja ett tyg. Är det då enfärgat eller mönstrat? Vilken typ av mönster och vilken struktur? :hmm:
Damn! Nu var jag klar och så visar det sig att det jag gjort passar en docka typ. Inte passar det en vuxen människa inte. Blir till att räkna om mitt projekt och börja om.
zmurfan skrev:Damn! Nu var jag klar och så visar det sig att det jag gjort passar en docka typ. Inte passar det en vuxen människa inte. Blir till att räkna om mitt projekt och börja om.

Neeeeej! :gaah:
nalimea skrev:Nu har jag tänkt börja. :roll:

Om man får välja ett tyg. Är det då enfärgat eller mönstrat? Vilken typ av mönster och vilken struktur? :hmm:
Klart du får välja tyg, det står ingenstans att det är ett specifikt material man ska använda. Använd du ett tyg du tycker passar till mottagaren.
Användarens profilbild
Av Anna
nalimea skrev:Nu har jag tänkt börja. :roll:

Jag får ingen bild framför mig, du får gå på känsla!
Användarens profilbild
Av Anna
nalimea skrev:
zmurfan skrev:Damn! Nu var jag klar och så visar det sig att det jag gjort passar en docka typ. Inte passar det en vuxen människa inte. Blir till att räkna om mitt projekt och börja om.

:iagree: Låter som du inte gjort det så lätt för dig som jag.
Anna skrev:
nalimea skrev:

:iagree: Låter som du inte gjort det så lätt för dig som jag.
Tyckte det var lätt. Men glömde räkna med att jag gjorde med tunnare tråd och tunnare stickor. Då blev det fel. Gör om gör rätt.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?