Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har fått dem finaste, snyggaste, varmaste, skönaste, snyggaste, finaste sockorna!!! :vågen: :heart:
Och senaste igår kväll sa jag till F: Åh jag skulle vilja ha ett par knälånga sockar! :love: :heart: :vågen:
TACK Dorotea!
:hopmad: :hopmad: :hopmad:

Min testsak som jag stickade envisades med att tappa maskor hela tiden så nu har jag rivit upp den. Testsaken blev bara skit! Hoppas bara att bytessaken inte blir det. Nu ska jag vara noga och sätta ut mängder med markörer och verkligen försöka hålla reda på alla dessa små maskor.
Nu är jag bara lessen. Jag hade börjat på min bytessak och nu när jag kontrollräknade maskorna så fattades det en hel drös med maskor. Bara att riva upp allt och börja om. Nästa gång använder jag markörer med jämna mellanrum och livlinor på var tredje varv tror jag. Jag blir vansinnig.
Jag hade en superbra grej på lut, men så... :hmm: Vet inte hur jag ska börja, om det går att få till. Så får kanske klura ut något helt nytt. :roll: Blir spännande att se om jag misslyckas totalt med min första GDS. :oops:
Anna Ej skickat - Ej fått
Dorotea Skickat - Ej fått
Ellynil Ej skickat - Ej fått
Kyltsi Ej skickat - Ej fått
Little_me Ej skickat - Fått
Lojse Skickat - Ej fått
Maddemoa Ej skickat - Ej fått
mimpen Ej skickat - Ej fått
nalimea Ej skickat - Ej fått
Smultronbarn Ej skickat - Ej fått
Snurrfian Ej skickat - Ej fått
zmurfan Ej skickat - Ej fått

När man skickat eller fått ändrar man i listan till Skickat respektive Fått[/quote]
Dorotea skrev:Jag har också en bild. De blev rätt schyssta va? :mrgreen:
Bild
Åh så fina! :love:

Nu fick jag prestationsångest igen... :lol: Jag är nästan klar, men jag funderar på om jag ska göra något mer eller kanske piffa till det jag gjort lite. :hmm: Tål att tänkas på... :wink:
Jag som var på gång så tidigt... :roll: Skit blev det av det, nu har jag en annan grej på gång, jag hoppas att det ska passa även om jag inte är helt säker på färgen, men jag hoppas att min mottagare ska bli nöjd! :D
Ellynil skrev:
Dorotea skrev:Jag har också en bild. De blev rätt schyssta va? :mrgreen:
Bild
Åh så fina! :love:

Nu fick jag prestationsångest igen... :lol: Jag är nästan klar, men jag funderar på om jag ska göra något mer eller kanske piffa till det jag gjort lite. :hmm: Tål att tänkas på... :wink:

:this:
Det där är väl inte meningen?
Grymt snygga knästrumpor. Som Dorotea liksom stickade med vänsterhanden en kväll när hon rörde om i syltkastrullen. Jag gillar att sticka men ett par randiga raggisar med vriden resår och utan häl tar mig nog...ja EN socka tar kanske tiden de där två gjorde för henne.
Men det känns tråkigt om det ska bli prestigegrj av det hela.
:hide: Det är väl ingen tävling?

Fast du var kanske inte seriös. :hmm:
nailmea skrev:Fast du var kanske inte seriös. :hmm:
Nej, jag var inte seriös. Jag får prestationsångest vad jag än ska göra i stort sett. :lol:
Jag menade mest att jag tyckte de var jättesnygga :D :tumup: :love:
Användarens profilbild
Av Anna
Nu har jag först ritat och sedan provsytt i ett billigare tyg och kommit fram till att det kommer att blir bra. Nu skall jag bara köpa tyget, lite beslutsångest om färg.
Anna skrev:Nu har jag först ritat och sedan provsytt i ett billigare tyg och kommit fram till att det kommer att blir bra. Nu skall jag bara köpa tyget, lite beslutsångest om färg.

Utöver alla jordiga färger är lila rätt snyggt! :tumup:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?