Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mimpen skrev:Okej - min fråga inför pysselbytet är vilken färg ni har i era kök? :tumup:
Hm färg? ;) Luckorna är mörkt trä och det är ungefär den enda ytan man ser... ;)
Köket har vita kakelplattor och köksluckor, och nån slags ljusgulgrön tapet med gröna päron på (som satt där när vi flyttade in). Köksgardinerna är antingen gröna med päron på eller storgrönrutiga.
mimpen skrev:Okej - min fråga inför pysselbytet är vilken färg ni har i era kök? :tumup:
Vita tapeter med blå krumelurer, bruna skåpluckor, brun klinkers på köksdelen av golvet och trägolv resten.
]
oj.. jag har nästan alla färger, köket i sig är vitt, men sedan har jag en taglampa i Cyan, vaxduken e knallgul med stora röda/orangeblommor och andra detaljer är allt från knallrosa till pasteller och småblommigt :lol:
Dorotea skrev:Ömm... nu är jag klar :hide:
Ska bara fästa garnändar... och kolla att storleken stämmer...

Men jag kanske ska vänta med att skicka så att nån annan hinner klart också :oops:
:tji: :peacepipersmiley:

Kanske...ööh...dags att börja då? :rumpdansen:
Jag hade en plan, sen liksom blev det inte så bra som jag föreställt mig, så nu har jag en ny plan som jag inte vet om man kan genomföra i verkligheten och så hade jag en tanke, som känns lite för simpel och jag funderar på hur man kan komplettera...

Nej, jag är inte klar :roll:
Jag började lite på en av mina pysselfavoriter (som jag nämnde i listan) 8) men ska nog göra en liten tvist på den och kanske något mer... :D
Dorotea skrev:Hmmm... ska jag skicka min grej nu? :mitvit: Blir det tokigt när ingen annan ens typ har hunnit börja? Ska jag fota och visa upp en tjuvglimt?
Hur är kutymen i de här pysselbytena egentligen :help:
Jag tycker du skall fota en smygtitt och skicka, någon skall ju vara först.
Anna skrev:
Dorotea skrev:Hmmm... ska jag skicka min grej nu? :mitvit: Blir det tokigt när ingen annan ens typ har hunnit börja? Ska jag fota och visa upp en tjuvglimt?
Hur är kutymen i de här pysselbytena egentligen :help:
Jag tycker du skall fota en smygtitt och skicka, någon skall ju vara först.

..och dimper något ner hos mig så skulle jag sannerligen få sprutt i rävva. :rumpdansen:
Så det kanske bara är bra liksom. Sista-datum är ju just bara SISTA datumet. Första-datum finns väl inte?
Dorotea skrev:Okidoki. Här kommer alltså en tjuvtitt på min kreation :mrgreen:
Bild
:love:
Vantar till mig? :eld:
nalimea skrev:
Dorotea skrev:Okidoki. Här kommer alltså en tjuvtitt på min kreation :mrgreen:
Bild
:love:
Vantar till mig? :eld:
NÄH till mig!!! :loving: Kan vi inte bestämma det? ;)
Och jag vet vem som ska få Doroteas skapelse, men jag säger inget! 8)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?